به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز

کشورهای اوراسیا مقصد جدید صادراتی البرز

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز، استفاده از مسیر صادراتی به مقصد کشورهای اوراسیا برای البرز به دلیل نزدیکی به استان‌های شمالی کشور یک ظرفیت مناسب است.
کد خبر: ۱۳۲۳۷۶۳
به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با بیان این که استفاده از مسیر صادراتی به مقصد کشورهای اوراسیا برای استان البرز به دلیل نزدیکی به استان‌های شمالی کشور یک ظرفیت مناسب است، گفت: صادرکنندگان البرزی با توجه به توافق نامه تنظیم شده میان ایران و اتحادیه اوراسیا می توانند از این ظرفیت برای صادرات به روسیه، ازبکستان و دیگر کشورهای اوراسیا استفاده کنند.

او افزود: طبق توافق با اتحادیه اوراسیا و با وضع تعرفه‌های ترجیحی و دیگر تسهیلات، فرصت خوبی برای گسترش صادرات توسط صادرکنندگان کشور و بالاخص صادرکنندگان البرزی به سمت کشورهای آن حوزه فراهم شده است.

ربیعی با بیان این که توسعه صادرات از وظایف اصلی دولت است، گفت: ما از صادرکنندگان البرزی می خواهیم تا انجام تشریفات صادرات خود را از همین استان انجام دهند چرا که اگر صادرکننده البرزی مشکلی داشته باشد در همین استان با قید فوریت به آن رسیدگی و ثانیاً با این کار، آمار صادرات انجام شده برای استان منظور خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها