مدیر آموزش وپرورش فیروزکوه خبر داد؛

افتتاح پایگاه سنجش سلامت نوآموزان شهرستان فیروزکوه

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: در سنجش نو‌آموزان مواردی چون آمادگی تحصیلی، بینایی‌سنجی، سنجش شنوایی و بهداشت فردی نوآموزان بررسی می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۳۶۳۹
افتتاح پایگاه سنجش سلامت نوآموزان شهرستان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران، فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر تصریح کرد: سنجش دانش‌آموزان از اقدامات تشخیصی برای مداخله بهنگام است که همه ساله قبل از ورود نوآموزان به مدرسه با هدف شناسایی به موقع نارسایی‌های جسمی، ارزیابی آمادگی تحصیلی، کمک به ارتقای شاخصه‌های آموزش و کنترل عوامل مؤثر بر افت تحصیلی اجرا می‌شود.

وی افزود: برای سال تحصیلی آینده نیز این فرآیند علی‌رغم شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان، به علت اهمیت بالای آن با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

سیر در ادامه اشاره داشت: در کنار پایگاه سنجش نوآموزان، اداره آموزش و پرورش فیروزکوه به منظور افزایش کیفیت آموزشی و رفاه حال اولیا و دانش‌آموزان، تمهیدات لازم برای ایجاد مرکز اختلالات یادگیری را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: در سنجش نو‌آموزان مواردی چون آمادگی تحصیلی، بینایی‌سنجی، سنجش شنوایی و بهداشت فردی نوآموزان بررسی می‌شود؛ همچنین امسال بالغ بر ۴۰۰ نوآموز فیروزکوهی برای ورود به مدرسه در پایگاه سنجش دبستان هاتف سنجش می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها