رئیس‌جمهور گفت: دشمنان انقلاب می‌خواستند ۷ تیر را پایان نظام جمهوری اسلامی ایران ببینند و در این فکر بودند که به هر سه قوه با این توطئه بزرگ ضربه اساسی بزنند.
کد خبر: ۱۳۲۳۵۶۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های دانش بنیان، با گرامیداشت شهدای هفم تیر، گفت: سال ۶۰ سالی بود که دشمنان انقلاب می‌خواستند ۷ تیر را پایان نظام جمهوری اسلامی ایران ببینند و در این فکر بودند که به هر سه قوه با این توطئه بزرگ ضربه اساسی بزنند و بعد از آن ساماندهی نظام کار سختی خواهد بود، اما دیدیم که خون این عزیزان مثل همه شهیدان تاریخ چگونه تحرکات جدید را در جامعه ما بوجود آورد.

وی افزود: ان‌شااله بتوانیم راه آن عزیزان را دامه دهیم که بخصوص شهید بهشتی که حقیقتا از اندیشمندانی بود که قبل از سال ۴۰ مسیری را که برای علم و دانش و ساماندهی تشکیلات و نسل پژوهشگر ما بنیان‌گذاری کرد و آن را ادامه داد و امروز هم باید همان مسیر را ادامه دهیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده گفت‌: همه طرح‌هایی که امروز افتتاح شد، ارزشمند بود. اما افتتاح رصد خانه ملی حرکت بزرگی بود که از ۲۰ سال پیش آغاز شد و در این دولت به پایان رسید. ۷۰ درصد آن پروژه در دولت دوازدهم انجام گرفت و امروز این رصدخانه را داریم و جز کشور‌هایی هستیم که از رصدخانه‌های بزرگ بهره‌مند هستند. ان‌شاالله در این زمینه شاهد افتتاح‌های بزرگ باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها