رادوشوویچ: شکوری به خانواده‌ام توهین کرد!

خطر ۸۰۰ هزار یورویی بیخ گوش پرسپولیس

دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که قصد جدایی از این تیم دارد، می‌گوید معاون اجرایی باشگاه به او و خانواده‌اش توهین کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۲۹۱۶

به گزارش جام جم آنلاین، در یک ماه اخیر بحث جدایی بوژیدار رادوشوویچ، اصلی ترین بحث هواداران پرسپولیس بوده است. تلاش‌هایی برای بازگشت این بازیکن انجام شده اما با وجود شروع مجدد لیگ، هنوز خبری از حضور دروازه‌بان کروات نیست.

در همین حال ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس در آخرین اظهارات خود درباره این بازیکن گفت: او درخواست‌هایی داشت که باشگاه کاملا با درخواست‌های او موافقت کرده و به او گفتیم به ایران بیاید تا کلیه مطالباتی که دارد را دریافت کند و فکر می‌کنم دو یا سه بار نامه ارسال کردیم و منتظریم که بیاید و تیم را همراهی کند چون ما دو جام نزدیک داریم. باشگاه کلیه درخواست‌های او را پذیرفته و هم مکتوب و هم شفاهی به او اعلام کرده است.

بوژیدار رادوشوویچ درباره اظهارات سخنگوی باشگاه پرسپولیس به ایسنا گفت:ابراهیم شکوری آخرین شخصی است که باید در مورد من و پرونده من صحبت کند... همه این مسائل به خاطر او و بی احترامی‌هایش به من و خانواده‌ام ایجاد شده اما حالا صحبت می‌کند.

این اظهارات صریح بوژیدار رادوشوویچ که پنج سال از حضورش در پرسپولیس می‌گذرد، نشان می‌دهد، او که به بازیکنی بی‌حاشیه در پرسپولیس معروف بود و در طی این سال‌ها با مشکلات مالی باشگاه همراهی کرده و بی مشکل به کارش ادامه داده، حالا به خاطر آنچه که این بازیکن آن را بی احترامی‌های ابراهیم شکوری خوانده اقدام قانونی را در پیش گرفته و در میانه فصل نامه فسخ قراردادش را به باشگاه داده است.

اگر رادوشوویچ رونوشت نامه فسخ قراردادش را برای فیفا ارسال کند، نه تنها پرسپولیس تا پایان فصل، دروازه‌بان دوم مطمئن در اختیار ندارد، بلکه باید تمام مبلغ قرارداد این دروازه‌بان در سه فصل آینده را نیز بپردازد و این یعنی یک پرونده ۸۰۰ هزار یورویی علیه پرسپولیس.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها