مدیر نظارت بر ارزیابی فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل دانشگاه؛

کشف ۵ هزار بسته قرص تاریخ مصرف گذشته در کرمانشاه

دکتر حجتی پور اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک در آبان ۹۹ تا کنون بیش از یک میلیون نسخه الکترونیک در استان کرمانشاه صادر شده است.
کد خبر: ۱۳۲۲۸۳۱

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرماشاه گفت: تا دو ماه آینده نیز بیمارستان‌های دانشگاهی به سامانه نسخه نویسی الکترونیک متصل می‌شوند،زیر ساخت‌های لازم در این بیمارستان‌ها فراهم شده و ثبت نام پزشکان هم در حال انجام است.

وی افزود: در استان کرمانشاه حدود ۶۰۰ پزشک طرف قرارداد بیمه تامین اجتماعی هستند که بیش از ۵۰ درصد آن‌ها نسخ را به صورت الکترونیکی صادر می‌کنند

دکتر حجتی پور با اشاره به اینکه عمده چالش ما در این طرح مقاومت برخی پزشکان است که هنور نسخه‌ها را به صورت کاغذی صادر می‌کنند گفت:از مهمترین مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیک این است که ۸۰ درصد تعرفه دولتی ویزیت پزشک پس از ۲۴ ساعت واریز می‌شود در صورتیکه پیش از این پرداخت سهم بیمه ۶ ماه تا یکسال زمان می‌برد.

وی تاکید کرد: امسال ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مراکز طرف قرار داد مورد نیاز است و سال گذشته نیز حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت حق بیمه مراکز طرف قرار داد تامین اجتماعی در استان هزینه شد.

این مسئول ادامه داد: طرح نسخه نویسی الکترونیک از الزامات برنامه ششم توسعه است. پیش بینی می‌شود که تا پایان نیمه نخست امسال این طرح در تمام مراکز طرف قرار داد تامین اجتماعی اجرایی شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها