در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید برگزار شد؛

جلسه مجازی و برخط مدیران و روسای آموزش و پرورش استان بوشهر

مدیرمنابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

استخدام 970 نفر در آموزش و پرورش استان در سال 1400

مدیرمنابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در سال جاری، 970 نفر به 2 روش آزمون استخدامی و کنکور سراسری جذب آموزش و پرورش استان می شوند.
کد خبر: ۱۳۲۲۵۹۵

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ حمدالله اژدری  با اشاره به برگزاری آزمون جدید استخدام آموزش و پرورش در سال 1400 اظهار کرد: در این آزمون که اطلاعیه ثبت‌نام آن به زودی توسط سازمان سنجش منتشر می شود، 545 نفر جذب آموزش و پرورش استان می شوند.
وی ادامه داد: از این تعداد 215 نفر به عنوان آموزگار ابتدایی، 10 نفر آموزگار مدارس استثنایی، 165 نفر دبیر، 69 هنرآموز و استادکار و 86 نفر به عنوان مراقب سلامت، مربی امور تربیتی و مشاور استخدام می شوند.
اژدی در خصوص استخدام کارنامه سبزها بیان کرد: موضوع جذب افراد دارای کارنامه سبز در آزمون استخدامی سال 99 منتفی است و همه داوطلبان باید در آزمون سال جاری ثبت‌نام کنند.
مدیرمنابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همچنین در کنکور سراسری سال جاری، 425 سهمیه در دانشگاه فرهنگیان برای آموزش و پرورش استان اختصاص داده شده که نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند هم استانی را برای جذب و استخدام در آموزش و پرورش به انتخاب رشته‌های دانشگاه فرهنگیان دعوت می‌کنیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها