نمونه دیگری از آزادی بیان به سبک آمریکایی

آمریکا سایت العالم و چند شبکه دیگر را بست

دولت آمریکا پایگاه‌های اینترنتی العالم و المسیره و فلسطین الیوم را مسدود کرد.
کد خبر: ۱۳۲۲۵۶۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ آمریکا پایگاه‌های اینترنتی شبکه‌های تلویزیونی العالم، المسیره، اللؤلؤه، فلسطین الیوم، نبأ و الکوثر را مسدود کرد.

خبرگزاری رویترز نیز گزارش داد: اطلاعیه‌هایی بر روی شماری از وب سایت‌های مرتبط با ایران نمایان شده است که نشان دهد آن‌ها از سوی آمریکا توقیف شده اند.

گفتنی است؛ واشنگتن که در جبهه‌های فلسطین و یمن با حمایت از تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی و رژیم سعودی به در بسته خورده، در راستای همراهی با تل آویو و ریاض، به مسدود کردن رسانه‌های حامی مقاومت و افشاکننده جنایات همپیمانان آمریکا در منطقه مبادرت کرد.

این در حالی است که دولت دموکرات آمریکا در ظاهر خود را حامی آزادی بیان معرفی می‌کند، ولی در عمل در حمایت از اشغالگران و جنگ افروزان صهیونیستی و سعودی به بستن دهان رسانه‌های افشاگر اقدام می‌کند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر در قدس اشغالی به ضرب و شتم و بازداشت خبرنگاران بخصوص در محله شیخ جراح پرداختند و این اقدام صهیونیست‌ها با سکوت آمریکا و کشور‌های غربی و همچنین سازمان ملل همراه بوده است.

محکومیت اقدام آمریکا در مسدودسازی پایگاه‌های اینترنتی چند شبکه تلویزیونی شبکه تلویزیونی المسیره، پس از اقدام آمریکا در مسدود کردن دامنه وب سایت این شبکه، در بیانیه‌ای این اقدام را محکوم و بر تداوم وظایف رسانه‌ای خود تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: تاکید می‌کنیم که المسیره به خواست خدا به ماموریت خطیرش ادامه می‌دهد و با هر وسیله ممکن با این اقدام آمریکا و اسرائیل علیه امت، مقابله می‌کند.

در ادامه بیانیه، اقدام آمریکا در مسدود ساختن دامنه وب سایت شبکه المسیره و چند شبکه دیگر، به منزله اقدامی خوانده شد که دروغ بودن ادعای عوامل مسدود سازی درباره آزادی بیان و یا شعار‌های مشابه را آشکار ساخته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها