مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون تن کالا در استان جابجا شد.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: یک میلیون تن کالا در استان جابجا شد.
کد خبر: ۱۳۲۲۵۵۶
به گزارش جام جم آنلاین اردبیل، کلیم اله وثوقـی در نشست با انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل با بیان اینکه این میزان کالا در فصل بهار جابجا شده افزود: ۷۱ هزارو ۵۵۷ برگ بارنامه نیز دراین مدت شده است.
عضو شورای اداری استان افزود: بیشترین کالای استان از شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابجا شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالا‌های جابجا شده استان در مدت یاد شده دانست و گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزارو ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد:۱۱ هزارو ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

افزایش ۱۶ درصدی جابجائی کالا در استان اردبیل

وثوقی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و توصیه های بهداشتی به شرکت‌های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می‌شود از افزایش ۱۶ درصدی جابجائی کالا در مقایسه با فصل بهار سال گذشته خبر داد.

وی بهسازی محوطه پارکینگ شهرک حمل ونقل اردبیل را خاطرشان کرد و گفت: محدوده ورودی و خروجی محوطه پارکینگ شهرک حمل‌ونقل اردبیل به ابعاد ۱۵۰۰ مترمربع با استفاده از تراشه آسفالت بهسازی و غلطک زنی شد.

وی تصریح کرد: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها