مروری بر آخرین اخبار درباره تیم ملی و مربی آن

اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی می‌ماند

  دراگان اسکوچیچ روز گذشته تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد. او پیش از رفتن گفت سرمربی تیم‌ملی ایران است و تا سال 2023 قرارداد دارد.
کد خبر: ۱۳۲۲۳۶۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ،  اسکوچیچ توضیح داد: «قرارداد من طوری تنظیم شده که اگر از این مرحله صعود نکنیم یا به مرحله نهایی جام‌جهانی نرسیم، فسخ شود بنابراین وقتی صعود کردیم یعنی اتفاقی در قرارداد رخ نداده است. البته هر زمان که فدراسیون فکر کند که من برای آنها مفید نیستم، می‌توانند من را تغییر بدهند.» او وقتی با این سؤال روبه‌رو شد که آیا با عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال جلسه داشته، جواب داد: «خیر، صحبتی نکردیم و من هم قرارداد دارم. رابطه ما کاملا حرفه‌ای است، شاید انتظار رابطه خیلی دوستانه‌ای نداشته باشم و یک رابطه کاملا حرفه‌ای است.»

دیروز عزیزی‌خادم هم وقتی با این سؤال روبه‌رو شد که تکلیف سرمربی چه خواهد شد، پاسخ داد: «هنوز زمان داریم و همه باید لذت ببرند‌. کادرفنی و تیم کمک کردند.»

پاسخ رئیس فدراسیون فوتبال ابهام را بیشتر کرد اما دیروز منابع خبری فاش کردند به احتمال فراوان قرارداد اسکوچیچ تا هفته آینده تمدید خواهد شد. علت آن‌که عزیزی خادم اعلام کرد باید قرارداد در هیات رئیسه مصوب شود، به دلیل اتفاقی بود که در دوران حضور ویلموتس افتاد. رئیس فدراسیون فوتبال قصد ندارد خودش را به تنهایی مسؤول قرارداد کند، بنابراین می‌خواهد مصوبه هیات رئیسه را بگیرد. البته قرارداد ویلموتس و اسکوچیچ به لحاظ رقمی به هیچ وجه قابل قیاس نیست ولی با این حال عزیزی خادم ترجیح می‌دهد خودش تنها مسؤول قصه نباشد.

روز گذشته یک منبع آگاه درباره آخرین وضعیت قرارداد ویلموتس به جام‌جم گفت: «مشکلی در این زمینه وجود ندارد. نگرانی آقای عزیزی‌خادم به‌جا بود و شما شک نکنید بعد از گرفتن مصوبه هیات رئیسه، قرارداد اسکوچیچ تمدید می‌شود. قرار است هیات رئیسه بعد از قرعه‌کشی سریعا تشکیل جلسه دهد. شک نکنید تا هفته آینده تکلیف مشخص خواهد شد. شانس ادامه همکاری اسکوچیچ و تیم‌ملی بالاست و مشکلی بین دو طرف وجود ندارد.»

سعید اکبری - گروه ورزش / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها