نخستین ستاد کرونا بدون حضور رییس فقید خانه مطبوعات ایلام؛

دسته گلی برای پر کردن جای خالی یک رسانه ای

ستاد استانی کرونا در ایلام همچون همیشه و روال هر هفته در حال برگزاری است اما صندلی رو به روی رییس جلسه، تاج گلی همراه با یک عکس و کلی خاطره، جو سالن را بسیار سنگین کرده است.
کد خبر: ۱۳۲۲۱۱۹
به گزارش جام جم آنلاین ایلام و به نقل ازایرنا؛ بر عکس همیشه شروع جلسه این بار با طنین قرآن از اتاق فرمان پخش شد و از صدای حزین و دل انگیز قاری  همیشگی این جلسات خبری نبود.

مرحوم سامی شهبازی رییس فقید خانه مطبوعات ایلام به واسطه صدای خوش و دل انگیزش، قرآن را هر بار بسیار زیبا قرائت می کرد اما اینبار تصویری صامت در میان گل های سفید روی صندلی که همیشه آنجا می نشست، جا خوش کرده بود.

در همان ابتدای جلسه کلیپی از تلاش ها و اقدامات آقای شهبازی و مراسم تدفین با آهنگی بسیار حزین پخش شد.

استاندار ایلام از مرگ ناگهانی و غیرمنتظره وی ابراز تاسف کرد و این ضایعه بزرگ را به همه به ویژه اصحاب رسانه تسلیت گفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز با عرض تسلیت درگذشت یکی از فعالان رسانه ای، به فعالیت های ارزشمند وی در آگاهی بخشی به مردم اشاره کرد و تکاپوی وی و دغدغه مندیش در حفظ سلامت مردم در شیوع کرونا را ستود.

بغض در گلو و صدای گرفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام از درگذشت ناگهانی عضو ستاد استانی کرونا خود گویای رفاقت و وابستگی به آقای شهبازی بود.

دکتر جمیل صادقی فر گفت: مرحوم شهبازی هر جلسه حاشیه نگاری کرونا را انجام می داد، نمی دانم این بار چه کسی این کار را انجام می دهد.

گفت و گو تصویری با استاندار خوزستان

قاسم سلیمانی دشتکی استاندار کنونی خوزستان که پیش از این استاندار ایلام بود در گفت و گوی تصویری با ستاد کرونای ایلام با تسلیت درگذشت فعال رسانه ای و رییس خانه مطبوعات ایلام گفت: مرحوم شهبازی، شخصی متفکر و پر تلاش بود که در انجام وظایف خطیر خبرنگاری و اطلاع رسانی از هیچ تلاشی فروگذار نبود.
 
وی درگذشت ناگهانی این خبرنگار را  به مردم ایلام، اصحاب رسانه و بسیج و خانواده ایشان تسلیت گفت.
وی افزود: مرحوم شهبازی از یاران خوب انقلاب بود که با حسن نیت همواره پیگیر مشکلات مردمی بود.

وی ادامه داد: بسیار متأثر شدم، مراتب تسلیت و تعزیت من را به خانواده وی برسانید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست گفت: با درگذشت وی حوزه رسانه یتیم شد.

عمران خودآموز اظهار داشت: مرحوم شهبازی عصاره فضایل اخلاقی و چهره معتدل برای همه گرایش های فکری بودند و وی را همه جناح ها قبول داشتند.

وی افزود: وی با بالاترین رأی به عنوان رییس خانه مطبوعات در سال گذشته انتخاب شدند و پیش از آن در جایگاه رییس بسیج رسانه دارای مقبولیت زیادی بودند.

خودآموز، مرحوم شهبازی را یک فعال رسانه ای دغدغه مند، صاحبنظر و صاحب عمل و از چهره های نورانی و ماندگار رسانه برشمرد و درگذشت وی را به خانواده آن مرحوم، اصحاب رسانه و اعضای ستاد تسلیت گفت.

رییس بسیج رسانه ایلام نیز با ابراز تاسف از درگذشت مرحوم شهبازی، جای رحمت و صلوات وی را در این نشست خالی برشمرد و گفت: وی از افراد تأثیرگذار و چهره های ماندگار اصحاب رسانه است.

مدیرکل اطلاعات استان، دادستان ایلام، فرمانده انتطامی و سایر اعضای حاضر در این جلسه نیز از درگذشت سامی شهبازی ابراز تاسف کردند.

سامی شهبازی از پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع رسانی و رییس خانه مطبوعات ایلام پنجشنبه ۲۷ خردادماه به علت عارضه سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها