استاندار البرز گفت: با موافقت وزیر نیرو ۱۵۰ مگاوات برق به ظرفیت برق استان برای تامین نیاز‌های بخش تولید و صنعت اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۳۲۲۰۵۸
به گزارش جام جم آنلاین البرز، شهبازی افزود: در شرایط کنونی یکی از مهمترین دغدغه‌های فعالان اقتصادی استان البرز به ویژه تولیدکنندگان و صنعتگران، تامین برق است که برای تحقق این امر با وزیر نیرو دیدار و گفتگو داشتم و مطابق همیشه با همراهی و تعامل ویژه برای حل این معضل مواجه شدم.
 
استاندار البرز با بیان این که صنایع و تولیدکنندگان البرزی در ابعاد ملی خدمات ارائه می‌دهند، گفت: موضوعات البرز و تهران بسیار در هم تنیده هستند از این رو صاحبان صنایع در استان انتظار دارند شرایط برابری داشته باشند.
شهبازی گفت: برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی استان به دنبال ژنراتور برای تامین برق هستند که نیاز است موانع واردات این امکان رفع شود.
 
وی با بیان این که اولین طرح پست ۴۰۰ کیلوولت البرز در باغستان کرج به سرعت در حال پیشرفت است، افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی پست ۴۰۰ کیلو ولت زکی آباد نیز در دستور کار قرار گرفته است.
اردکانیان، وزیر نیرو در این نشست با افزایش ۱۵۰ مگاواتی برق برای حل مشکل صنایع و تولیدکنندگان موافقت کرد و گفت: در خصوص همراهی برای واردات ژنراتور برای تولیدکنندگان و صنایع البرز نیز قول مساعدت و رایزنی با وزیر صنعت ، معدن وتجارت را می دهم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها