در پی مشخص شدن نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی پیروزی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به وی تبریک گفت.
کد خبر: ۱۳۲۱۹۸۲

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی به شرح زیر است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی دامت افاضاته
رئیس‌جمهور منتخب ایران اسلامی

ملت بزرگ ایران بار دیگر با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در آزمون انتخابات و رقم زدن سرنوشت خود خوش درخشید. با وجود تبلیغات پر حجم و مسموم دشمن، مردم با نیت الهی به میدان آمدند و راه رفع مشکلات را در یک انتخاب درست و آگاهانه جستجو کردند.
اقبال پرشکوه شرکت‌کنندگان در انتخابات و انتخاب جنابعالی، دلیل محکمی است بر امیدواری مردم به تحول و اصلاح وضع موجود. سابقه خدمات ارزنده و رویکرد تحول‌گرای جنابعالی، مردم را به این باور و امید رساند که حل مشکلات در گروی مدیریت مومن و انقلابی و روحیه جهادی است.
اینجانب به جنابعالی که متّصف به تقوا، دیانت، پاکدستی، فضل و علم، دقت نظر و مفتخر به خادمی آستان مقدس حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام هستید، این موفقیت را تبریک عرض می‌کنم و توفیق خدمت مجاهدانه و گشایش در امور ملت را تحت توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

احمد مروی
تولیت آستان قدس رضوی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها