جوان نظافتچی افغان که با انگیزه سرقت طلاهای زن ایرانی، او را با ضربه گلدان به قتل رسانده بود به جنایت اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۳۲۱۷۶۱

به گزارش گروه حوادث جام‌ جم آنلاین، این زن ایرانی 44ساله همراه همسر و پسر یک‌ونیم‌ساله‌اش در طبقه اول ساختمانی در محله نواب زندگی می‌کرد.

شامگاه چهارم اردیبهشت امسال وقتی شوهرش سر کار بود او به قتل رسید و جسدش روز بعد توسط خواهرزاده‌اش پیدا شد.

بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که 10ساعت از مرگ او گذشته و ضربه به سر باعث مرگ او شده و طلاهایش به سرقت رفته است.

تحقیقات از همسایه‌ها نیز نشان می‌داد که مرد نظافتچی افغان به این ساختمان در رفت‌وآمد بوده و حتی چند بار هم خانه مقتول را نظافت کرده بود.

او به عنوان مظنون پرونده، 10روز قبل در ساختمان نیمه‌کاره‌ای در تهران بازداشت شد.

تحقیقات از او در اداره‌دهم پلیس آگاهی تهران ادامه داشت تا این که متهم دو روز پیش سکوتش را شکست و به این قتل اعتراف کرد و گفت: به‌ عنوان نظافتچی به ساختمان محل زندگی مقتول در رفت‌وآمد بودم و گاهی خانه‌های ساکنان را هم نظافت می‌کردم. در جریان این رفت‌وآمدم به خانه مقتول متوجه شدم او طلاهای زیادی دارد که برق طلاها مرا وسوسه کرد. به دنبال اجرای نقشه سرقت بودم که یک روز مقتول از من خواست برای نظافت به خانه‌اش بروم که قبول کردم. ابتدا خواستم او را خفه کنم که پسرش متوجه شد و شروع به گریه کرد و همین موضوع باعث شد نتوانم او را خفه کنم. بعد از آن دوباره مشغول نظافت شدم تا متوجه نقشه‌ام نشود. در همین گیرودار به یکی از اتاق‌ها رفت و مشغول خواباندن فرزندش شد. همان موقع با دیدن گلدانی در اتاق آن را برداشته و آن را محکم به سر زن صاحبخانه زدم که فوت شد. سریع طلاهایش را سرقت کرده و از خانه بیرون زدم.

حبیب ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: این مرد به اتهام قتل‌ عمد زن جوان و سرقت در بازداشت‌موقت به سر می‌برد و تحقیقات از وی در حالی ادامه دارد که خانواده مقتول برای عامل‌جنایت درخواست قصاص کرده‌اند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها