حضور پرشور مردم انقلابی پای صندوق‌ های رای در انتخابات 1400 نشان از این دارد که با وجود همه مشکلات، ناکارآمدی، معضلات اقتصادی و معیشتی، مردم همچنان پای آرمان‌های نظام و انقلاب و شهدا ایستاده‌اند و به فرمایش رهبر معظم انقلاب و دعوت ایشان لبیک گفتند.
کد خبر: ۱۳۲۱۷۴۹

حضور مردم در چنین شرایطی بسیار ستودنی است و حکایت از آن دارد که ملت بزرگ ایران همواره پای نظام‌جمهوری‌اسلامی و انقلاب در شرایط سخت و بحران‌هایی که پیش رو بود، ایستاده‌اند.

در شرایط کنونی و با توجه به این حضور حماسی و شکوهمند وظیفه مسؤولان و کارگزاران این است که در درجه اول از رای مردم پاسداری کنند و امانتدار خوبی باشند. همچنین تا ساعات پایانی انتخابات به شکل مطلوب نحوه برگزاری این جشن‌ملی مدیریت شود تا رای‌دهندگان بتواند در وضعیت و شرایط خوبی رای خود را به صندوق بیندازند.

انتظار این است این انتخابات سالم، امن و پرشور برگزار شود. نتیجه هر چه باشد می‌تواند یک اقتدار مضاعفی را برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌المللی و جهانی ایجاد کند.

در عین حال باید به این نکته هم توجه داشت که این حضور پرشور و پشتوانه مردمی که به‌واسطه رای مردم شکل می‌گیرد، وظیفه دولت آینده را به مراتب سخت‌ و سنگین‌تر خواهدکرد.

چرا که دولت‌آینده باید از ابتدای کار با رویکردی جهادی و مدیریت انقلابی تمام تلاش خود را به‌کار گیرد تا مشکلات، کاستی‌ها و معضلات مردم به حداقل برسد.

امیدواریم خدمت به مردم، شعار اصلی دولت آینده باشد. از دیگر نکات قابل توجه این‌که طبعا مردم امیدوارانه و با فهم و شعور انقلابی به خلق حماسه‌ای بزرگ دست زدند و به صحنه آمدند لذا این انتظار را دارند دولت آینده مشکلات‌شان را در عرصه‌های مختلف حل کند.

مسؤولان و کارگزاران به‌ویژه مدیران اجرایی دولت آینده باید قدردان ملت باشند و با رویکردی مردمی همه تلاش خود را به‌کار برند تا به شعارهایی که در ایام انتخابات دادند جامه عمل بپوشانند و آنها را اجرایی کنند. طبعا عمل به شعارها و وعده‌هایی که در سایه کار و تلاش قابلیت اجرا پیدا می‌کند، شرایط خوبی را به‌لحاظ آسایش و امنیت برای مردم رقم خواهد زد.

فراهم کردن محیطی امن و توام با آرامش و آسایش برای مردم ایران، حداقل حقوقی است که ملت دارند و در دولت آینده باید به این نکته توجه شود و دولتمردان باید بکوشند همواره مدافع حقوق مردم باشند.

زهره الهیان - نماینده مردم تهران / روزنامه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها