داستان امروز درباره عروسک ژاپنی است که موهایش هر روز از روز قبل بلندتر میشود و همین موضوع باعث شده تا این عروسک کمی ترسناک جلوه داده شود.
کد خبر: ۱۳۲۱۶۸۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، قبلا هم درباره عروسک‌های تسخیر شده توسط شیاطین و ارواح خبیث صحبت کردیم که عروسک شیطانی آنابل یکی از آنهاست. این عروسک‌ها و اشیاء برای اینکه در دسترس مردم نباشند، در موزه‌های اختصاصی و شاید هم محرمانه توسط افرادی که در حوزه عالم ارواح تخصص دارند نگه داری می‌شود. اشخاصی مثل “اد و لورن وارن”.
داستان امروز درباره عروسکی ژاپنی است که موهایش هر روز از روز قبل بلندتر میشود و همین موضوع باعث شده تا این عروسک کمی ترسناک‌تر از بقیه جلوه داده شود. اسم این عروسک ترسناک و شیطانی “اوکیکو” است که امروزه خیلی‌ها برای دیدن این عروسک از محل دیدن آن ملاقات می‌کنند.
 
راز شگفت انگیز عروسک ترسناک اوکیک
 
داستان عروسک شیطانی اوکیکو از کجا شروع شد؟

اوکیکو یک عروسک سنتی ژاپنی است که در سال ۱۹۱۸ توسط یک پسر ۱۷ ساله خریداری شد و قصد این پسر بچه از خرید این عروسک هم هدیه دادن آن به خواهر ۳ ساله اش بود. این دختر ۳ ساله هم دلبسته این عروسک شد. این دختر آنقدر عاشق این عروسک شیطانی شده بود که اسم خودش یعنی اوکیکو را بر روی این عروسک گذاشت.

این عروسک تبدیل شده بود به یکی از بهترین دوستان این دختر و هر جایی که می‌رفت، این عروسک همیشه در آغوش او بود و حتی شب‌ها هم بدون عروسک اوکیکو نمی‌خوابید. مدتی نگذشت دختر بچه ۳ ساله به سرماخوردگی بدی دچار شد و به دلیل تب زیاد، جانش را از دست داد و همینجا نقطه شروع داستان‌های عرسک اوکیکو بود.
 
راز شگفت انگیز عروسک ترسناک اوکیک

این داستان‌ها دهن به دهن چرخیدند و باعث شدند که این عروسک به لیست ترسناک‌ترین عروسک‌های دنیا تبدیل شود. اول قرار بود تا خانواده این دختر، عروسک را همراه جنازه دفن کنند، اما بنا به دلایلی نامعلوم این اتفاق نیفتاد.

از آنجایی که این دختر علاقه بسیار زیادی به این عروسک داشت، خانواده این دختر تصمیم گرفتند تا این عروسک را در یک جایی نگهداری کنند و هر وقت که این عروسک اوکیکو را دیدند برای اوکیکو دعا کنند.

مثل بقیه عروسک‌های شیطانی، این عروسک هم بعد از مدتی که در این خانه بود، باعث رخ دادن اتفاقات عجیبی شد. حالا این اتفاق ترسناک چه بود؟
 
راز شگفت انگیز عروسک ترسناک اوکیک

مو‌های این عروسک رشد می‌کرد. همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، مو‌های این عروسک قبلا تا زیر چانه هایش بوده (عکس سمت چپ)؛ ولی بعد از مرگ اوکیکو، موهایش رشد کرده و حتی به زیر شانه هایش آمده. خانواده اوکیکو هم پس از دیدن این اتفاق متوجه شدند که این عروسک توسط روح دخترشان تسخیر شده است.

در سال ۱۹۳۸ خانواده اوکیکو تصمیم به ترک جزیره هوکایدو برای همیشه کردند؛ ولی قصد نداشتند که عروسک شیطانی اوکیکو را با خودشان ببرند. دلیل این کار مشخص نیست؛ شاید میخواستند که این عروسک را از قبر اوکیکو دور نکنند.

راز شگفت انگیز عروسک ترسناک اوکیک

خانواده اوکیکو درباره اسرار عروسک اوکیکو با تالار مونانجی صحبت کردند و از آن‌ها درخواست کردند که این عروسک در نزد آن‌ها بماند. از آن زمان تا الان، عروسک ترسناک اوکیکو هنوز از این تالار خارج نشده و خیلی از مردم هر ساله به سراغ این تالار می‌روند تا عروسک شیطانی اوکیکو را از نزدیک ببینند.

اگر دقت کرده باشید عکس‌های کمی از این عروسک در اینترنت موجود است و آن هم به این دلیل است که عکس گرفتن از عروسک اوکیکو ممنوع است. اکثر عکس‌های موجود هم عکس‌های قدیمی هستند.



جالب است بدانید که آزمایشاتی هم بر روی این عروسک انجام شده که نتایج شگفت انگیزی را به دنبال داشته. نتایج آزمایش بر روی مو‌های عرسک نشان داد که مو‌های این عروسک، واقعی است و حتی گفته می‌شود که اگر به دهان عروسک اوکیکو دقت کنید، متوجه دندان‌های او هم میشوید.

البته ژاپنی‌ها درباره این عروسک داستان‌هایی ساختند که اقتباسی از داستان واقعی آن است که البته داستان را برای خواننده هیجان انگیزتر کرده اند. مثلا در داستان، عروسک شیطانی اوکیکو ناله میکند، گاهی میخندد و گاهی هم اشک می‌ریزد و حرکت هم میکند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها