واژگونی آمبولانس در محور شاهرود به آزادشهر

دومین کارشناس حادثه‌دیده فوریت‌های پزشکی شاهرود نیز درگذشت

یک تکنسین اورژانس حین انجام مأموریت دچار حادثه شده و جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۳۲۱۶۵۵

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، اورژانس کشور اعلام کرد که ساعاتی پیش عبدالله کدخدا تکنسین اورژانس ١١٥ فنوج دراستان سیستان و بلوچستان در حین انجام خدمت دچار حادثه شده و جان خود را از دست داد.

این حادثه حدود ساعت ١٥:٢٥ امروز رخ داد و در جریان آن آمبولانس حین انجام مأموریت در محور فنوج ایرانشهر دچار حادثه شد. متأسفانه در پی واژگونی آمبولانس اورژانس ١١٥، یکی از تکنسین های اورژانس آقای «عبدالله کدخدا» به دلیل شدت جراحات در محل تصادف جان خود را از دست داد.

در پی این حادثه سه نفر دیگر نیز مصدوم شدند. مرتضی میریان دیگر تکنسین حادثه دیده این تصادف به همراه دو مصدوم دیگر با اقدامات درمانی تکنسین های اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافته و حال عمومی آن ها مساعد است.

درپی این حادثه نیز پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور در پیامی درگذشت این تکنسین اورژانس را تسلیت گفت، در این پیام آمده است: متأسفانه لحظاتی پیش، خبر درگذشت همکار عزیزمان آقای «عبدالله کدخدا» حین انجام خدمت که همانا نجات جان انسان ها و درمان بیماران بوده است، موجب اندوه و تاثر خاطر عمیق اینجانب شد.

تکنسین های اورژانس، همچون فرزندان معنوی هستند و از دست دادن ایشان واقعه ای بس ناگوار است. بدون شک، خدمات ارزشمند آن عزیز در اورژانس پیش بیمارستانی و دعای خیر هموطنان توشه‌ای برای آخرت ایشان خواهد بود. اینجانب درگذشت جانسوز این فرشته سفیدپوش را به خانواده آن مرحوم و همه همکارانم در اورژانس کشور تسلیت عرض کرده و از خداوند منان علوّ درجات برای ایشان و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها