نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمان:

ماموریت های انتظامی نشانگر تسلط برامور است 

در دیدار امام جمعه و فرمانده انتظامی کرمان عنوان شد:

مشارکت گسترده در انتخابات حلال مشکلات و دشمن شکن است  

فرمانده انتظامی استان کرمان در دیدار با امام جمعه کرمان گفت: یکی از رویکردهای مهم پلیس در کنار برقراری نظم و امنیت انتخابات، افزایش مشارکت گسترده در این رویداد مهم و دشمن شکن است. 
کد خبر: ۱۳۲۱۴۲۶

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سردار عبدالرضا ناظری، در این دیدار با اشاره به اقدامات قبل از انتخابات و آمادگی کامل پلیس برای برگزاری آن گفت: پلیس اقدامات خود را با راه اندازی 11 قرارگاه با محوریت قرارگاه امام علی از ماه ها قبل آغاز کرده به نحوی که از حدود 40 روز قبل از شروع انتخابات، مامور و محافظ هر صندوق نیز مشخص شده است.

وی افزود: در این رابطه همانطور که شهرستان ها در حوزه کرونا با رنگ بندی خاصی مشخص شده اند در حوزه جرائم فضای مجازی نیز یک رنگ بندی خاص مشخص کرده ایم و در حوزه هر منطقه با اشرافیت اطلاعاتی مشغول رصد و تحلیل این فضا هستیم. 

سردار ناظری، با اشاره به بکارگیری در مجموع 11 هزار نیرو برای ماموریت انتخابات در استان کرمان گفت: در این رابطه بیش از 4 هزارو 900نیرو نیز از مجموعه سپاه و بسیج در حوزه نظم و امنیت انتخابات مشارکت می کنند و طی این مدت با حضور در تمام شهرستان های استان همه این نیروها را در خصوص نحوه انجام ماموریت نظم و امنیت انتخابات، سلامت انتخابات،زمینه های افزایش مشارکت های مردمی و انتخاب اصلح آموزش دادیم.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به مشارکت و آموزش نیروهای وظیفه مرکز آموزش شهید باهنر باغین تصریح کرد: ان شاء الله مردم دیار کریمان و سایر هموطنان عزیزمان به تاسی از مکتب و منش حاج قاسم عزیز با حضور پرشور در این حماسه ملی یک بار دیگر دشمنان پرشمار میهن عزیزمان را با شکست مواجه خواهند ساخت.

امام جمعه کرمان نیز در ادامه این نشست گفت: به واقع شاهد آمار و عملکرد و توفیقات خوب پلیس هستیم که البته یک فرمانده و مدیر خوب که در همه حوادث پیش رو سایر مسئولان حرکت می کند در راس این نیرو قرار دارد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود:امسال موضوع مشارکت در انتخابات خردادماه بسیار جدی است و قطعا مردم علیرغم برخی مشکلات و کرونا یک حضور تحسین برانگیز خواهند داشت.

وی ادامه داد: در این میان پلیس در حوزه نظم و امنیت انتخابات بسیار خوب برنامه ریزی کرده و این موضوع از گذشته تا هم اکنون وجود داشته است که در این رابطه امیدواریم در این فرصت باقیمانده با رفتار و اقدامات خود زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم سازیم و ما نیز به نوبه خود برای خادمان نظم و امنیت دعا می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها