نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج

شرکت در انتخابات راه برون رفت از مشکلات کشور

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در پیامی مردم استان را به شرکت پرشور در انتخابات دعوت کرد.
کد خبر: ۱۳۲۱۳۵۷
به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیامی در راستای اهمیت حضور پای صندوق‌های رأی و شرکت در انتخابات صادر کرد که به شرح ذیل است:
بسم‌ الله الرحمن الرحیم
امام صادق علیه السلام به نقل از رسول خدا صلی الله علیه و آله میفرمایند:
مَنْ أَصْبَحَ و لَا يَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِينَ فَلَيْسَ مِنْهُمْ
کسی که صبح کند و اهمیتی به کارهای مسلمانان ندهد، از آنان نیست. کافی ج ۲
مردم ولایتمدار و سرافراز استان البرز
حال که دشمنان خارجی و ایادی داخلی شان در باطل خود مجتمع گشته اند و شبانه روز از طریق رسانه های وابسته به شیاطین خبیث از آمریکا و اسرائیل گرفته تا عربستان سعودی و ... سعی در منصرف کردن آحاد ملت بزرگ ایران از شرکت کردن در انتخابات‌ می‌کنند و صدای حقد و کینه جویی و دنائت منافقینی که دست شان تا مرفق به خون زنان و مردان و کودکان مظلوم هموطن مان آغشته است از گلوی آن چهره ی پلید جریان نفاق، در تحریم انتخابات بیرون می‌آید، کدام عقل سلیمی که اندک علاقه و دلبستگی به وطن اسلامی اش دارد، می تواند اختیار خود را به دست کسانیکه  سینه هایشان مالامال از نفرت نسبت به ایران اسلامی‌ است، بسپارد و آنان را خشنود سازد؟
آنچه در این سالها بر‌ مردم مظلوم و غیور ایران گذشت ثمره ی یک انتخاب بود. متاسفانه در مقاطعی، معیشت و عزت و علم و سازندگی و تولید کشور به رضایت غرب و آمریکای منحوس گره خورد و نتیجه ی این خوشبینی به دشمن، شد شرایط سختی که همه ی ایران را درگیر خود کرده است.
اما راه حل برون رفت از این گردونه ی نامبارک تعلل و زنجیره ی شعار نمی توانیم و حصار تحریم ها چیست؟
آیا دست در دست بدخواهان بگذاریم و یا با انتخابی درست در تغییر وضع بوجود آمده به سهم خودمان تلاش کنیم؟
نباید استفاده از حق قانونی و شرعی خود در مسیر بهینه سازی اوضاع نابسامان کشور را با هیچ انگیزه ی ناامید کننده ای معاوضه کنیم. بلکه با قوت و تعقل راه را برای روی کار آمدن دولتی برخواسته از توده ی مردم رنج کشیده ، اهل عمل ، باتقوی و عزتمند و به تعبیر امام المسلمین دولت حزب اللهی ، در مقابل دشمنان اسلام و ایران هموار کنیم و بدانیم هر "یک" رأی توان مضاعفی برای دولت بعد خواهد بود تا با سرعت بیشتر کشور را به سوی ثبات اقتصادی و به حرکت در آوردن گردونه ی معیوب شده تولید سوق دهد و برای سربلندی و استقلال هر چه بیشتر ایران عزیزمان در مقابل دولت هایی که جز ذلت و عقب ماندگی و وابستگی‌را برای ما نمی‌خواهند، تصمیم‌سازی کند.
در ضمن مشارکت در انتخابات شورای شهر و روستاها را با دقت مد نظر داشته باشید و خدمتگزاران جهادی و دست پاک و متخصص در امور مختلف اداره شهر و روستا انتخاب کنید.
بار دیگر با حضور گسترده ای که اول وقت روز جمعه ۲۸ خرداد با در دست داشتن برگه های رای پای صندوقهاخواهید داشت،  دنیا حماسه ی مردم ایران را نظاره گر خواهد بود که سرفراز و پر امید به یاد آنان که از جان عزیزشان برای عزت و سربلندی ما گذشتند، دولتی را بر سر کار خواهد آورد  که با استفاده از توان داخلی و دانش بومی و برقراری عدالت در تمامی عرصه ها، شرایط داخلی ‌و خارجی کشور را بهبود می‌بخشد؛ ان‌شاءالله.
حسینی همدانی
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها