معاون اول رئیس جمهور گفت: باید گلایه‌ها را در این مقطع کنار گذاشت و به آینده ایران و نظام جمهوری اسلامی فکر کرد و برای دفاع و صیانت از جمهوریت در پای صندوق رأی حاضر شویم.
کد خبر: ۱۳۲۱۳۳۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هرکس که به آینده ایران فکر می‌کند، حتما باید به اقتدار ایران هم فکر کند و انتخابات در بالا بردن جایگاه ایران در منطقه و نظام بین‌الملل موثر است و بر همین اساس انتظار می‌رفت شورای نگهبان از این فرصت یک صحنه رقابتی و حداکثری به‌وجود آورد اما چنین نشد و به نقطه‌ای رسید که مقام معظم رهبری گفتند در جریان بررسی برخی ‌افراد ظلم و جفا شده و باید جبران شود اما جبران نشد.
وی افزود: باید گلایه‌ها را در این مقطع کنار گذاشت و به آینده ایران و نظام جمهوری اسلامی فکر کرد و برای دفاع و صیانت از جمهوریت در پای صندوق رأی حاضر شویم و نامزدی که در دفاع از حقوق اکثریت مردم و گذر از مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف نقش مهمی را دارد، انتخاب کنند.
 
معاون اول رئیس‌جمهور در رابطه با اظهارات پیرامون تصمیم افزایش قیمت بنزین در سال 98، گفت: راجع به بنزین جلسات طولانی‌ای میان سران سه قوه برگزار شد، در یک جلسه تنش پیش آمد و حرف‌های تندی زده شد و بعد از آن کمتر در جلسات بنزین حضور داشتم. در این موضوع باید مجوز مقام معظم رهبری گرفته می‌شد، رهبری فرمودند در مورد مسائل فنی آن نظری ندارم و اگر سران سه قوه امضا کنند مشکلی ندارم و سران سه قوه آن را امضا کردند. مسئولیت اجرا با دولت بود اما امضای سران قوا پای این تصمیم هست.جهانگیری در رابطه با علت عدم احراز صلاحیت خود، اظهار داشت: نمی‌خواهم امروز حرف منفی بزنم. توئیتی زدم که هر چه دارید به اطلاع خود و مردم برسانید؛ به تعبیر رهبری معظم انقلاب ظلم شد نه به من بلکه به مردمی که حق انتخاب‌شان محدود شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها