تازه‌ عروس، راز قتل پیرزن تنها را فاش کرد

پیرزن، حق شوهرم را نداد

متهم در دادگاه مدعی شد قصد قتل نداشته است

قتل پیرزن با ماهیتابه برای سرقت طلا

پسر جوان که با انگیزه سرقت، پیرزن تنهایی را به قتل رسانده بود، در جلسه دادگاه به تشریح جنایت پرداخت.
کد خبر: ۱۳۲۱۳۱۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، رسیدگی به این پرونده از سال گذشته و با گزارش قتل زن سالخورده‌ای در شهرک ولیعصر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

پسر مقتول که ماجرای قتل را به پلیس گزارش داده بود، در تحقیقات گفت: مادرم بیماری قلبی داشت و به تنهایی در این خانه زندگی می‌کرد. در خانه‌اش دوربین مداربسته نصب کرده بودم تا اگر حالش بد شد بفهمم. آخرین بار مادرم را در حال وضو گرفتن دیدم و بعد دوربین خاموش شد. با خانه تماس گرفتم که پاسخگو نبود. نگران، راهی خانه شده و با پیکر مادرم رو‌به‌رو شدم. طلاهای مقتول سرقت شده بود که این نشان می‌داد، قتل توسط یک آشنا انجام شده‌است.

تحقیقات ادامه داشت تا این‌که رد پسر برادرزاده مقتول در این جنایت به دست آمد و او وقتی دوباره به صحنه قتل آمده بود، دستگیر شد.

مانی پس از انتقال به پلیس آگاهی به قتل عمه پدرش با انگیزه سرقت طلاهایش اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در حالی که پزشکی قانونی علت مرگ را عارضه قلبی ناشی از ضربه جسم سخت به سر اعلام کرده بود مانی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت.

ابتدای جلسه فرزندان قربانی درخواست قصاص را مطرح کردند. سپس مانی در جایگاه ویژه ایستاد و اتهامش را گردن گرفت و گفت: در یک کارگاه تولید کمد دیواری کار می‌کردم اما به خاطر کرونا تعطیل شد و بیکار شدم. ‌10 میلیون تومان از صاحبکارم قرض گرفته بودم اما نمی‌توانستم بدهی‌ام را بدهم. در مدت بیکاری در توزیع بسته‌ های معیشتی با ارگانی همکاری داشتم. روز قتل به بهانه این‌که بسته معیشتی آورده‌ام به مقابل خانه مقتول رفتم که او خواست با پسرش هماهنگ کند. به آشپزخانه رفت که با ماهیتابه به سرش زدم و طلاهایش را سرقت کردم. نمی‌خواستم او را بکشم. به دلیل مشکلات مالی وسوسه شدم از او سرقت کنم. پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها