فوق ستاره فوتبال پرتغال و جهان بار دیگر نشان داد که یک ورزشکار واقعی و الگوی مناسب برای علاقمندان به این رشته است.
کد خبر: ۱۳۲۱۱۹۳

به گزارش جام جم آنلاین، «کریستیانو رونالدو» به همراه «فرناندو سانتوس» سرمربی تیم ملی پرتغال در نشست خبری پیش از دیدار با مجارستان از بازی‌ های یورو ۲۰۲۰ شرکت کرد و همان ابتدا کاری کرد تا سوژه جدیدی برای رسانه‌ها ایجاد شود.

این ستاره ۳۶ ساله که همیشه الگوی مناسبی آمادگی بدنی ورزشکاران بوده، در همان ابتدای کنفرانس مطبوعاتی تصمیم گرفت تا چند بطری نوشابه را که روبروی او قرار داشت را از زاویه دید دوربین‌ها خارج کند. او پس از این کار یک بطری آب را برداشت و از همه خواست تا جای نوشابه، آب بنوشند.

افراد حاضر در سالن نشست مطبوعاتی از این کار تعجب کردند و حتی سرمربی پرتغال نیز با دیدن این صحنه کمی متعجب به نظر می‌رسید.

رونالدو همیشه به عنوان یک الگو در سالم زندگی کردن ورزشکاران بوده و این موضوع را همیشه در دوران حرفه‌ای خود رعایت کرده است. او در گذشته نیز در مورد غذاهای مضر صحبت کرده بود و از همه خواسته بود تا از این مواد غذایی استفاده نکنند.

برنده چهار توپ طلای فوتبال جهان اخیرا گفته بود: من با پسرم سخت‌گیر هستم. او بعضی اوقات نوشابه می‌نوشد و بیسکوییت می‌خورد و این را می‌داند که من این کار را دوست ندارم.

رونالدو و یارانش امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف مجارستان می‌روند. آلمان و فرانسه نیز از دیگر حریفان پرتغال در مسابقات یورو۲۰۲۰ هستند.

دشمنی «رونالدو» با نوشابه؛ آب بنوشید (+عکس)

 

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها