معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت

مشارکت ۶۳ هزار رأی اولی البرزی در انتخابات

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: بیش از ۶۳ هزار دانش آموز دختر و پسر رأی اولی البرزی با شعار من رأی می‌دهم آماده شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ هستند.
کد خبر: ۱۳۲۱۱۰۷
به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: ۶۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر و پسر رأی اولی البرزی با شعار من رأی می‌دهم آماده شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ هستند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: دانش آموزان رأی اولی با حضوری پرشور و آگاهانه برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران رقم می‌زنند تا رئیس جمهور آینده ایران اسلامی با رأی بالا با مردم دنیا سخن بگوید.
فهمیده با اشاره به این که در شرایط کنونی که دشمنان به دنبال کم رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند، گفت: نسل نو همگام با سایر اقشار مردم می‌آید تا خط قرمز روی اهداف ضد اسلامی دشمنان بکشد و در مشارکت سیاسی نمره بیست را در کارنامه ملی انتخابات ۲۸ خرداد با انتخاب اصلح به ثبت برساند.
او افزود: دانش آموزان رأی اولی در نخستین تجربه مشارکت سیاسی خود درتعیین سرنوشت ملی در کنار مادران، پدران، برادران و خواهران خویش حضور پیدا می‌کنند تا بگویند ایران را دوست دارند و سرباز انقلاب هستند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: به منظور آگاهی بخشی به دانش آموزان رأی اولی در زمینه مردم سالاری دینی و انتخابات، وبینار‌های روشنگری با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح در بستر شبکه شاد کانال معاونت پرورشی و فرهنگی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها