دادستان نظامی مازندران خبر داد؛

دستگیری سردار قلابی حفاظت اطلاعات

خواستگار شیادی که با معرفی خود به عنوان ناخدای کشتی، تاجر طلا و خلبان به بهانه ازدواج، دختران و زنان جوان را فریب داده و پول و طلاهایشان را سرقت می‌کرد، با شکایت دختران تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۲۱۰۹۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، روزهای پایانی هفته گذشته دختر جوانی با حضور نزد بازپرس کشیک دادسرای ناحیه34 تهران از خواستگارش به اتهام سرقت پول و طلاهایش به شیوه بیهوشی شکایت کرد.

با دستور قضایی پرونده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی درجریان تحقیقات گفت: «در یک مطب زیبایی کار می‌کردم. دو ماه پیش وقتی آخر شب از محل کارم بیرون آمدم، خودروی بنزی مقابلم توقف کرد که سوار شدم. در مسیر وقتی فهمید در کلینیک زیبایی کار می‌کنم، شماره تلفنم را گرفت تا به آنجا بیاید. همین باعث آشنایی و دوستی ما شد. بعد از مدتی به هم علاقه مند شدیم و قرار بود به خواستگاری‌ام بیاید.

قبل از خواستگاری با من قرار گذاشت و خواست طلاهایم را بیاورم تا به جای آن طلاهای گران‌قیمت به من بدهد تا در مراسم خواستگاری از آن استفاده کنم. فریب حرف‌هایش را خوردم و طلاهایم را در کیفم گذاشتم و به دیدنش رفتم که مرا سوار خودرویش کرد تا به کارگاه طلاسازی‌اش ببرد. در مسیر بستنی خرید و آن را به من داد که با خوردنش بدحال شدم. با سرقت طلاهایم، مرا با آن حال کنار خیابان رها کرد. چند روز بعد در بیمارستان به‌هوش آمدم و فهمیدم مردم مرا به بیمارستان رسانده‌اند. او ناپدید شده و اموالم را دزدیده‌است.»

تحقیقات برای دستگیری سارق فراری ادامه داشت تا این‌که سه زن و دختر جوان نیز بعد از آن به پلیس آگاهی آمده و شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. با تحقیق از آنها معلوم شد دونفرشان از شوهران قبلی خود جدا شده بودند که در دام خواستگار شیاد افتاده‌اند و او با فریب آنها خودش را تاجرطلا، خلبان و ناخدای کشتی معرفی کرده و قبل از خواستگاری، آنها را با نوشیدنی و بستنی مسموم بیهوش کرده و طلا و پول‌هایشان را سرقت کرده است.

با افزایش شکایت‌ها، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تحقیقات برای دستگیری سارق شیاد و رازگشایی از دیگر جرایمش ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها