در پی نزاع بین مشتری یک فروشگاه خواروبار و صندوقدار آن در ایالت جورجیا و تیراندازی بعد از آن، یک نفر کشته و دو تن زخمی شدند.
کد خبر: ۱۳۲۱۰۵۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، روز دوشنبه نزاع بر سر ماسک در یک فروشگاه خواروبار در شهرستان «دیکلب» ایالت جورجیا و تیراندازی بعد از آن، یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

طبق گزارش شبکه «سی‌ان‌ان»، فرد مظنون به تیراندازی وارد فروشگاهی در شهر «دکیتر» در منطقه متروی آتلانتا می‌شود و با صندوقدار فروشگاه بر سر ماسک جر و بحث می‌کند. بعد از آن، این مشتری به سمت صندوقدار تیراندازی می‌کند که او بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد. سپس بین نیروی امنیتی فروشگاه و این مرد مسلح تیراندازی در می‌گیرد که هر دو مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شوند.

در حال حاضر اداره تحقیقات جورجیا و پلیس شهرستان دیکلب در حال تحقیق در خصوص این حادثه هستند.

علی‌رغم آن که آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا، روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود که بسیاری از آن هم مرگبار است، لابی حامی سلاح در ایالات متحده به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره این کشور حاضر نشده اقداماتی را برای محدود کردن حمل سلاح انجام دهد.

مقایسه آمار‌های خشونت با سلاح میان آمریکا و کشور‌های دیگر جهان، ایالات متحده را کشوری کاملاً استثنایی نشان می‌دهد، در این کشور نرخ وقوع تیراندازی‌های خشونت‌بار از هر کشور دیگر در دنیا بیشتر است؛ با آنکه آمریکا حدود پنج درصد از جمعیت دنیا را تشکیل می‌دهند نزدیک به ۳۱ درصد از کسانی که مرتکب کشتار‌های جمعی با سلاح می‌شوند را در خود جای داده است.

در یکی از جدیدترین حوادث تیراندازی در آمریکا، روز شنبه هفته جاری، در یک حادثه تیراندازی کور در شهر «آستین» ایالت تگزس دست‌کم ۱۴ نفر گلوله خوردند و زخمی شدند و پلیس یک فرد مظنون را در ارتباط با این حادثه بازداشت کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها