معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه با تأكيد بر لزوم رفع مشكلات قطعي آب خيابان شهيد جعفري و ميدان فردوسي كرمانشاه گفت: حدود يك هفته است شهروندان اين مناطق با اين مشكل مواجه هستند و بايد اين موضوع سريعاً پيگيري و حل شود.
کد خبر: ۱۳۲۱۰۴۷
به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ "منوچهر فخري" در جلسه كارگروه تنش آبي استان بر لزوم ارائه راهكارها و اتخاذ تمهيدات لازم براي مواجهه با تنش آبي ناشي از كاهش ميزان ميانگين بارندگي سالانه تأكيد كرد. 

وي اظهار داشت: به هيچ عنوان قابل قبول نيست كه عده اي از شهروندان در مدت يك هفته با قطعي و كم آبي مواجه باشند زيرا تحمل اين موضوع حتي براي يك الي دو روز هم خيلي سخت است.

قخري ادامه داد: كارها با اما و اگر درست نمي شود بلكه براي حل مشكل بايد برنامه جديت و پيگيري ويژه داشته باشيم و از متوليان موضوع خواست كه در نهايت تلاش و اهتمام جهت رفع مشكل ايجاد شده در قطعي آب خيابان شهيد جعفري و ميدان فردوسي كرمانشاه اقدام كنند.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گفت: با توجه به كمبود بارش در امسال و سال گذشته حتماً با مشكل كم آبي و قطعي آب مواجه خواهيم شد، لذا ضروري است كه راهكارها و تمهيدات لازم براي حل اين مشكل با اتخاذ تصميمات راهبردي انديشيده شود.

مقام ارشد حوزه عمراني استان با بيان اينكه بايد نگاه منطقي همراه با راهكار و برنامه براي حل مشكلات داشته باشيم، اظهار داشت: همه مديران بايد همت و تلاش كنند كه با يك برنامه كاملاً مشخص براي حل مشكل كم آبي در استان برسيم و امور آب استان موظف است كه ليست چاه هاي مجاز را در اختيار مراكز ذيربط قرار دهد و همچنين سازمان برنامه و بودجه نيز موظف است كه ظرف مدت يك هفته نسبت به مبادله موافقت نامه ها با امور آب اقدام كند.

وي با تاكيد بر اجراي مصوبات اين جلسه براي رسيدن به يك تفاهم مشترك براي حل مشكل كم آبي در استان بيان داشت: شركت توزيع برق بايد مجوز بهره برداري برق از چاه هاي مجاز را هر چه سريعتر صادر كند و نبايد در اجراي اين برنامه با مشكلي مواجه شويم.

وي با بيان اينكه قطعا با اجراي درست برنامه ها و راهكارها از اين بحران عبور خواهيم كرد، افزود: در وضعيت بحران است كه مديران بايد پيگيري و جديت خود را براي حل مشكل نشان دهند زيرا در زمان غير از بحران، مديريت يك موضوع عادي است.

فخري از شهرداران خواست كه حتماً تلاش كنند كه از آب شرب براي آبياري فضاهاي سبز استفاده نشود و تلاش گردد كه از پساب ها و ديگر آب ها براي اين موضوع استفاده شود.

وي با بيان اينكه تمام مصوبات اين جلسه با دقت مورد بررسي قرار خواهد گرفت از مديران خواست كه حتماً شخصاً در جلسات مربوط به اين كارگروه  حضور داشته باشند.
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها