رئیس ستاد انتخابات استان کرمان عنوان کرد:

مشارکت ۵۰ درصدی گروه سنی فعال و جوان استان در انتخابات

استاندار کرمان گفت: تعرفه‌ها و اقلام مورد نیاز در شهرستان‌ها توزیع شده و مشکلی در زمینه برگزاری انتخابات نداریم.
کد خبر: ۱۳۲۰۹۶۳
به گزارش جام جم آنلاین کرمان،آخرین تمهیدات و اقدامات در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جلسه ستاد انتخابات استان کرمان به ریاست استاندار کرمان بررسی و روسای کمیته‌های هفت‌گانه گزارش‌های لازم را ارائه دادند.

 علی زینی‌وند استاندار کرمان در این جلسه اعلام کرد که تعرفه‌ها و اقلام مورد نیاز در شهرستان‌ها توزیع شده و مشکلی درزمینه برگزاری انتخابات نداریم.

وی بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی در شعب اخذ رای تاکید کرد و ادامه داد: از نیروهای جمعیت هلال‌احمر به عنوان ناظر بهداشتی در شعب استفاده خواهد شدورصد کامل برنامه‌ها توسط شخص فرمانداران،حفاظت کامل از خطوط فیبرنوری، آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت پشتیبان نیز  باید صورت گیرد. 

زینی‌وند ابراز داشت: هیچ تصمیمی که موجب ایجاد تنش و نگرانی در سایر اقشار شود، نباید صورت گیرد ودر تایید و رد صلاحیت شوراها مبنا قانون است.

استاندار کرمان،دستگاه‌های احراز هویت را از افتخارات دولت در جمهوری اسلامی دانست که به سلامت و شفافیت انتخابات کمک می‌کند. 

زینی‌وند اظهار داشت:فرآیند را‌ی‌گیری انتخابات 1400 به دلیل شیوع بیماری کرونا از ساعت 7 صبح آغاز می‌شود و ستاد ملی به منظور جلوگیری از تجمع رای‌دهندگان امکان تمدید را تا ساعت 2 بامداد فراهم کرده است.

 منتظر ابلاغیه وزارت کشور و ستاد کرونا برای واکسیناسیون اعضای شعب اخذ رای هستیم

  بصیری، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان نیز در این جلسه خطاب به فرمانداران و بخشداران، لغو مرخصی در ایام برگزاری انتخابات را با توجه به وظیفه سنگینی که به عهده دارند را یادآورد شد و گفت: فرمانداران،بخشداران و معاونان آنها و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تا پایان زمان انتخابات باید حضور داشته باشند و با هیچ مرخصی موافقت نمی‌شود، ضمن آنکه ماموریت‌ها نیز صرفا در حوزه انتخابات و با هماهنگی ستاد انجام خواهد شد.

وی همچنین از هماهنگی ستاد انتخابات با ستاد کرونای استان به منظور آموزش‌های بهداشتی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: صندوق سیار رای‌گیری نیز باید برای بیماران کرونایی و مراکز قرنطینه‌ای داشته باشیم که لیست آنها توسط دانشگاه علوم پزشکی اعلام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان افزود: ما آمادگی کامل برای انجام واکسن و تست کرونا از اعضای شعب اخذ را داریم، اما تاکنون دستوری از وزارت کشور و ستاد کرونا در این رابطه نرسیده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها