نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان های بین المللی:

خبر توقف مذاکرات وین نادرست است / سند دیگری ارائه شده است

نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌المللی:

دیدار هیات‌ های آمریکا و روسیه بر سر برجام پرثمر بود

نماینده روسیه در سازمان‌ های بین‌المللی واقع در وین در توییتی با اشاره به دیدار هیات‌های روسیه و آمریکا در وین بر سر احیای برجام، این دیدار را «پرثمر» خواند.
کد خبر: ۱۳۲۰۹۵۸

به گزارش جام جم آنلاین، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی واقع در وین روز دوشنبه در توییتی نوشت: امروز دیدار پرثمری میان هیات‌های روسیه و آمریکا در مذاکرات وین بر سر برجام برگزار شد. گفتگوهای ما در وین ثابت می‌کند که دو کشور می‌توانند درخصوص مسائلی که در راستای منافع مشترک هر دو است، همکاری‌های منظمی داشته باشند (در این مورد بخصوص، منع اشاعه هسته‌ ای).

اولیانوف ساعاتی پیش نیز در صفحه توییتری خود از دیدار روسای هیئت های مذاکره کننده در وین (بدون ایران و بدون کارشناس ها) خبر داده بود. او گفت: امروز برای ارزیابی پیشرفت‌ های حاصله و تبادل نظر درباره گام های بعدی برگزار شد.

مذاکرات میان اعضای کمیسیون مشترک برجام درباره احیای توافق هسته‌ ای در وین و با حضور آمریکا در مقر مذاکرات از ماه گذشته برگزار شده است.

آمریکا و ایران مذاکرات مستقیمی نداشته‌اند و نمایندگان دولت آمریکا با نمایندگان سایر اعضای برجام در این زمینه رایزنی می کنند.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها