جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: برگزاری راهپیمایی پرچم‌ ها اقدامی تحریک‌ آمیز، تنش‌زا و خطرناک است.
کد خبر: ۱۳۲۰۹۵۰

به گزارش جام جم آنلاین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: آنچه به راهپیمایی پرچم ها موسوم است و قرار است که فردا سه شنبه برگزار شود، اقدامی تحریک آمیز و تنش زا و خطرناک است.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ملت فلسطین یکپارچه در دفاع از قدس و مسجد الاقصی عمل خواهد کرد و آماده رویارویی فراگیر است.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: حملات تجاوزکارانه صهیونیست های افراطی مورد حمایت رژیم و ارتش اشغالگر تشدید شده است و این در راستا طرح های شهرک سازی و یهودی سازی و تسلط بر قدس و اجرای جنایات پاک سازی نژادی علیه ساکنان قدس اشغالی است.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: آنچه راهپیمایی پرچم ها نامیده می شود و قرار است که فردا سه شنبه برگزار شود، اقدامی تحریک آمیز و خطرناک است که به مقدسات ما آسیب می زند و اقدامی تجاوزکارانه علیه اعراب و مسلمانان است.

در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: ما در همه شهرها و روستاها و اردوگاهها به منظور برای آمادگی با مقابله با هر گونه تعدی به مقدسات، بسیج عمومی اعلام می کنیم.

جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: از فلسطینی ها در اراضی ۴۸ و کرانه باختری و قدس می خواهیم که در راستای حمایت از مسجد الاقصی حرکت کنند و از ساکنان قدس هم می خواهیم که در منطقه باب العامود و شیخ جراح وم محله بطن الهوی دست به تحصن و اعتصاب بزنند.

جهاد اسلامی همچنین از آمادگی مقاومت فلسطین برای رویارویی با رژیم صهیونیستی و واکنش کوبنده به هر اقدام تجاوزکارانه آن خبر داد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها