محمد آخوندی در خصوص حضورش به عنوان کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران اظهار داشت: با توجه به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب و لزوم ورود نیروهای جوان و با انگیزه جهادی به عرصه‌های مدیریت شهری تهران، تصمیم به حضور در انتخابات شورای شهر تهران گرفتم تا با عنایت به فرمایش رهبری مدیریت جهادی را با حضور نیروهای جوان در شهر تهران اجرا کنیم.
کد خبر: ۱۳۲۰۹۲۹
 
 
سخنگوی پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: وقتی در مدیریت شهری و شهرداری قرار می‌گیریم باید توسعه ورزش همگانی را یکی از وظایف اصلی خود بدانیم.
 
نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ششمین دوره انتخابات شورای شهر ادامه داد: متاسفانه مدیریت شهری در تهران در 4 سال گذشته نتوانست راه مدیریت جهادی در سال‌های قبل را ادامه دهد. حتی می‌توانیم بگوییم که پسرفت هم داشت و در این زمینه هیچ خروجی مناسبی نداشتند. در مدیریت شهر هم ثبات وجود نداشت و شاهد بودیم که چند شهردار تغییر کردند.

آخوندی با بیان اینکه  مطالبه و تاکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت توجه به ورزش همگانی است، تصریح کرد: ورزش در حوزه شهری با سلامت جامعه در ارتباط است، به ویژه سلامتی بانوان و کودکان که در گرو فعالیت‌ ورزشی هدفمند است. نباید ورزش همگانی را مختص به سالمندان و قشر خاصی بدانیم. ورزش همگانی را باید به ورزش خانواده تبدیل کنیم.  از سوی دیگر در حوزه دولتی یا همان وزارت ورزش و جوانان، شهرها و استان‌ها به دلایل مختلف توان گسترش و توجه مناسب به حوزه ورزش همگانی وجود ندارد و ما وقتی در موقعیت مدیریت شهری و شهرداری قرار می‌گیریم باید توسعه ورزش همگانی را با هدف ارتقای سلامتی و افزایش شور و نشاط در شهر یکی از وظایف اصلی خود بدانیم.
 
 
 
سخنگوی پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: وقتی در مدیریت شهری و شهرداری قرار می‌گیریم باید توسعه ورزش همگانی را یکی از وظایف اصلی خود بدانیم.
 
 

نامزد شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ششمین دوره انتخابات شورای شهر ادامه داد: متاسفانه در خصوص ورزش همگانی در سال‌های گذشته کار آنچنانی صورت نگرفته و فقط شاهد یکسری کارهای نمایشی بودیم، اما می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی جدید راهکاری را تعریف کنیم تا همه خانواده‌ها با ورزش و به ویژه ورزش همگانی درگیر شوند. باید به دوران پسا کرونا فکر کنیم و با توجه به شرایط جامعه و شهر تهران، فضاهایی را فراهم کنیم تا مردم بتوانند به راحتی ورزش کنند. در واقع در شورای شهر باید به سمتی برویم که منابع و امکانات لازم فراهم شود تا ورزش کردن در تهران سخت نباشد. برای ایجاد سلامت در جامعه باید بین همه دستگاه‌ها هم‌افزایی به وجود آید تا دستگاه‌ها برای توسعه و گسترش ورزش همگانی تلاش کنند. 
 
سخنگوی پیشین سازمان تربیت بدنی گفت: وقتی در مدیریت شهری و شهرداری قرار می‌گیریم باید توسعه ورزش همگانی را یکی از وظایف اصلی خود بدانیم.
 
 

سخنگوی پیشین سازمان تربیت بدنی با اشاره به دو تیم پرطرفدار فوتبال تهران عنوان کرد:پرسپولیس و استقلال به عنوان پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران در شهر تهران حضور دارند و شورای شهر و مدیریت شهری باید از این دو تیم حمایت کند. این دو باشگاه چه خصوصی باشند و چه در اختیار دولت، به عنوان دو تیم تهرانی که پرطرفدار هستند باید تحت حمایت قرار بگیرند و از لحاظ در اختیار قرار دادن امکانات به این دو باشگاه باید تلاش بیشتری صورت بگیرد. 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها