نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ۴۰ هزار میلیارد تومان با اولویت مناطق محروم و جهت اشتغالزایی در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و بوم‌گردی مصوب کرد.
کد خبر: ۱۳۲۰۸۵۸
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  یحیی ابراهیمی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در جذب این اعتبار برای مناطق محروم ورود و سهم لرستان را جذب کنند تا بتوان سال ۱۴۰۰، گام مهمی در راستای اشتغالزایی برداشت.
 
وی ادامه داد: سلسله و دلفان در بخش سرمایه گذاری طرح های صنعتی محروم ترین شهرستان های استان هستند و کارخانه یا طرح صنعتی بزرگی برای اشتغالزایی جوانان این مناطق وجود ندارد.
 
ابراهیمی اظهار کرد: ظرفیت لرستان در بخش معدن بسیار بالاست و  در این راستا سال گذشته اکتشافات آغاز و بیش از ۵۴ رگه معدنی در استان شناسایی شد که حدود هشت رگه از این تعداد در شهرستان های سلسله و دلفان است.
 
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بحث واگذاری این معادن اقدام کند تا اکتشافات ادامه یابد و سند بهره برداری برای متقاضیان صادر شود.
 
وی افزود: تخصیص اعتبارات براساس درصد پیشرفت فیزیکی طرح های در حال اجرا صورت می گیرد که این امر اجحافی در حق شهرستان های بدون طرح و محروم استان همچون سلسله و دلفان می باشد بنابراین لازم است در توزیع اعتبارات شهرستانی، وضعیت بیکاری و محرومیت منطقه از طرح های صنعتی در نظر گرفته و سهم هر شهرستان مشخص شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها