اداره اطلاعات و تحقیقات فدرال تابع وزارت کشور عراق خبر داد؛

دستگیری مفتی داعش در استان صلاح الدین

آژانس اطلاعاتی موسوم به اداره اطلاعات و تحقیقات فدرال تابع وزارت کشور عراق امروز (یکشنبه) از دستگیری یکی از مفتی های داعش ملقب به «ابو رحمه» در استان صلاح الدین خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۰۷۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، در بیانیه این آژانس اطلاعاتی عراق آمده است: بر اساس کسب اطلاعات و پیگیری های دقیق، این آژانس موفق به دستگیری یکی از عناصر اصلی داعش در استان صلاح الدین شد.

این بیانیه می افزاید: متهم به علت وابستگی به گروه تروریستی داعش، تحت پیگرد قرار داشت و به عنوان یکی از مفتی های داعش بود که در این گروه تروریستی به عنوان موذن مسجد جامع العیثات در بخش الحویجة و نیز آنچه «دیوان مساجد» نامیده می شود، فعالیت می کرد. وی همچنین در چند عملیات علیه نیروهای امنیتی عراق و شهروندانی که با داعش بیعت نمی کردند، پیش از آزادسازی این بخش نقش موثر و مشارکتی فعال داشت.

همچنین امروز تشکیلات مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که طی روزهای اخیر در ماه جاری میلادی، ۱۳ عضو داعش را در نقاط مختلف این کشور به هلاکت رسانده است.

بر پایه برخی گزارش‌ها، تروریست های داعش هنوز در عراق شش هزار نیرو دارند که به صورت پراکنده در مناطق کور استان‌های مختلف این کشور مخفی شده‌ و در حال اقدامات تروریستی هستند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها