فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برگزاری روزانه ۱۰ هزار عملیات ۱۱۰ و کاهش ۱۰ ‌درصدی جرایم در پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۰۷۵۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در همایش فرماندهان انتظامی تهران بزرگ با دادستان تهران اظهار داشت: هر چه نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، نزدیکتر، هماهنگ تر و درک متقابل تر و درست تری داشته باشند، محصول آن آرامش و امنیت جامعه است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این همایش و هم اندیشی، ارتقا هماهنگی و تعامل پلیس با دستگاه قضایی و موضوع انتخابات و همچنین برقراری ارتباط الکترونیکی بین پلیس و دستگاه قضایی است، عنوان داشت: روزانه حدود 3500 پرونده در رده های انتظامی تشکیل و بین 15تا 20 هزار مراجعه به رده های انتظامی داریم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در حال ایجاد ارتباط الکترونیکی بین دستگاه قضا و نیروی انتظامی هستیم که این اقدام برای نخستین بار در پایتخت در حال انجام است که بطور حتم به سلامت، سرعت، دقت و کیفیت کار خواهد افزود و گام بلندی در رسیدگی به کار مردم خواهد بود.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه روزانه حدود 10هزار عملیات 110 در پایتخت انجام می شود، بیان داشت: نیروی انتظامی در تهران بزرگ مجاهدانه، صادقانه و با تمام وجود پای کار ایستاده است.

وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف رعد پلیس پیشگیری، طرح کاشف پلیس آگاهی، طرح ظفر پلیس مبارزه با مواد مخدر و... بیان داشت: این طرح ها بصورت ابتکاری برای نخستین بار درپلیس پایتخت انجام شده است که محصول این طرح ها کاهش حدودا 10 درصدی جرائم در چند سال اخیر در پلیس پایتخت است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها