فراری به منظور گرامیداشت نیم‌قرن حضور در بازار ژاپن اقدام به معرفی خودروی سفارشی J50 در سال ۲۰۱۶ کرد. این خودرو نسخه‌ای خاص از ۴۸۸ اسپایدر روباز پیشرانه وسط بود. با استایل تارگای برجسته و سقف تولید ۱۰ دستگاهی، J50 خودرویی بسیار خاص محسوب می‌شود. به همین خاطر است که وقتی یکی از این مدل‌ها برای فروش آماده می‌شود توجه همه به آن جلب خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۲۰۷۴۳

به گزارش جام جم آنلاین، حدود دو سال پیش یکی از J50 ها در معرض فروش قرار گرفت و حالا نیز نمونه دیگری از آن برای فروش اعلام حضور کرده است. نمونه کنونی مدل سال ۲۰۱۹ بوده و کارکرد ۶۹۲ کیلومتری و رنگ بدنه دیتونا نِرو دارد.

این خودرو در میناتو توکیو برای فروش آماده شده و یکی از نمایندگی‌های فراری در این منطقه با نام روسو اسکودریا آن را عرضه کرده است.

تعجبی ندارد که با توجه به کارکرد بسیار کم خودرو، وضعیت کلی آن بسیار خوب باشد. کابین این J50 نیز دارای چرم و آلکانترای مشکی بوده و نشان J50 نیز روی پشت‌سری‌ها دیده می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های کابین می‌توان به تریم فیبر کربن و دوخت ویژه روی داشبورد اشاره کرد؛ اما آنچه نظرات را به خود جلب می‌کند طراحی بدنه است که خطوط برجسته آن از نمای جلو شروع شده و در کل حالت کلاسیکی مشابه فراری F40 ایجاد کرده است.

در بخش عقب خودرو شاهد دو خروجی اگزوز و بال متمایزی هستیم. پیشرانه ۸ سیلندر ۳.۹ لیتری توربوی این خودرو قدرت ۶۶۱ اسب بخاری داشته و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیه‌ای می‌شود.

حداکثر سرعت خودرو نیز فراتر از ۳۲۰ کیلومتر در ساعت بوده و گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه آن که از فرمول ۱ الهام گرفته تعویض‌های بسیار سریعی دارد.

این خودروی سفارشی با قیمت ۳۹۸ میلیون ین معادل حدود ۳.۶ میلیون دلار عرضه شده است. قطعاً این پول هنگفتی است اما این J50 در حالتی بسیار ایده‌آل قرار داشته و به تعداد بسیار محدود نیز تولید شده است.

 

نگاهی به فراری J50، یکی از کمیاب‌ترین خودروهای جهان (+عکس)

نگاهی به فراری J50، یکی از کمیاب‌ترین خودروهای جهان (+عکس)

نگاهی به فراری J50، یکی از کمیاب‌ترین خودروهای جهان (+عکس)

 

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها