رسانه‌های عبری گزارش دادند

زخمی شدن دو شهرک نشین صهیونیست در قدس

رسانه‌های عبری زبان از زخمی شدن دو شهرک نشین صهیونیست به دست چند نفر از جوانان اهل قدس خبر دادند.
کد خبر: ۱۳۲۰۶۹۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، شبکه تلویزیونی الاقصی با انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود به نقل از رسانه‌های عبری نوشت، دو شهرک نشین صهیونیست به دست چند تن از جوانان اهل قدس زخمی شدند.

زخمی شدن دو شهرک نشین صهیونیست در قدس

خبر دیگر اینکه، جوانان فلسطینی به نزدیک‌ترین نقطه از محل سکونت شهرک نشینان صهیونیست در جبل صبیح جنوب شهرک بیتا در جنوب نابلس رفته و آتش روشن کردند که در پی آن یکی از تاسیسات متعلق به شهرک نشینان آتش گرفت.
 
تعداد بازدید : 11

روز شنبه نیز دست کم دو فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری رود اردن، زخمی و ده‌ها تن دیگر دچار خفگی شدند.
 

«مراد اشتیوی» هماهنگ کننده کمیته مقاومت مردمی فلسطین در روستای «کفرقدوم» در شرق شهر قلقیلیه، شمال کرانه باختری رود اردن با اشاره به درگیری‌های روز شنبه نظامیان صهیونیست با فلسطینی‌ها گفت: نظامیان صهیونیست با یورش به روستای کفرقدوم با فلسطینی‌های معترض درگیر شدند.

اشتیوی تصریح کرد، درگیری با نظامیان اشغالگر در روستای کفرقدوم پس از تظاهرات فلسطینی‌ها ضد توسعه شهرک سازی رژیم صهیونیستی درگرفت.

وی افزود: نظامیان رژیم اشغالگر قدس برای متفرق کردن فلسطینی‌ها اقدام به شلیک گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک آور کردند که دو نفر بر اثر اصابت گلوله زخمی و ده‌ها تن هم بر اثر استنشاق گاز‌های سمی، دچار خفگی شدند.

گفتنی است؛ تظاهرات هفتگی فلسطینی‌ها ضد ساخت شهرک‌های صهیونیست نشین در تعدادی از روستا‌ها و شهرک‌های فلسطینی برگزار می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها