مدیر مخابرات منطقه یزد در نشستی بر فراهم کردن تمهیدات لازم در برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش رو در استان تاکید کرد و از اعلام آمادگی کامل در این خصوص خبر داد
کد خبر: ۱۳۲۰۶۲۴

به گزارش خبر نگار جام جم آنلاین یزد ، محمدرضا زارع  ضمن تاکید بر اهمیت اتخاذ تمهیدات لازم در راستای عدم بروز مشکل ارتباطی و مخابراتی در بازه زمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اظهار داشت: با تلاش همکاران و برنامه ریزیهای فنی، تمامی زیرساختهای مخابراتی برای برگزاری انتخابات فراهم شده است .
وی ، تست پوشش دهی سامانه های مخابراتی در نقاط مختلف استان، تست تجهیزات و رفع مشکل دستگاهها و سیستمهای مخابراتی ، تشکیل و استقرار اکیپ فنی جهت رفع خرابی در صورت بروز مشکل و ... را از جمله اقدامات و فعالیتهای مخابرات در در خصوص  برگزاری هرچه بهتر انتخابات عنوان کر د .

زارع تصریح کرد: آماده باش کارگزاران روستایی و حضور در محل کار در زمان برگزاری انتخابات ، ایمن سازی شبکه ، افزایش پهنای باند برای پاسخ گویی به نیازهای انتخاباتی وسرویس دستگاههای تغذیه برق را از دیگر برنامه های مخابرات منطقه استان یزد است.

مدیر مخابرات منطقه یزدگفت : شرایط لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن شعبه های اخذ رای اعم از شعبه های ثابت و سیار به شبکه های ارتباطی و مخابراتی مهیا شده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها