مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر داد؛

رگبار پراکنده در برخی مناطق ایران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور طی پنج روز آینده خبر داد و گفت: طی این مدت دمای هوا در غرب کشور بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۳۲۰۶۰۲
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه طی پنج روز آینده آسمانی صاف، آفتابی و جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم خواهد بود، اظهار کرد: طی این مدت در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان به‌ویژه طی ساعات بعد ازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی امروز (۲۳ خرداد) در برخی نقاط سواحل دریای خزر، فردا (۲۴ خرداد) در شرق سواحل دریای خزر، شمال خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و طی روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه (۲۵، ۲۶ و ۲۷ خرداد) در ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان با بیان اینکه طی سه روز آینده در برخی نقاط شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل و مناطقی از ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد شدید رخ می‌دهد، اظهارکرد: از این رو در برخی نقاط خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از روز سه‌شنبه (۲۵ خرداد) تا اواخر هفته در شرق و جنوب شرق کشور کاهش دما و در شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور افزایش دما بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین از امروز (۲۳ خرداد) تا آخر هفته خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج و متلاطم خواهد بود و طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه (۲۴ و ۲۵ خرداد) نیز دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۴ خرداد) صاف همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۲۵ خرداد) نیز صاف همراه با افزایش باد و با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها