هواداران تیم ملی فوتبال هلند با اقدامی خارق العاده خواستار انتخاب تاکتیک و چیدمان نفرات از سرمربی این تیم داشتند.
کد خبر: ۱۳۲۰۵۶۴

به گزارش جام جم آنلاین، شانزدهمین دوره رقابت‌ های جام ملت‌ های اروپا پس از یک سال تأخیر به دلیل شیوع جهانی کرونا از شب گذشته با برگزاری بازی بین تیم‌های ملی ایتالیا و ترکیه آغاز شد که شاگردان روبرتو مانچینی با سه گل از سد قرمزپوشان ترکیه گذشتند.

* گربه سفیدی که از هشت سال گذشته، پیش بینی‌های دقیقی از نتایج رقابت‌های فوتبالی داشته است ایتالیا را قهرمان یورو ۲۰۲۰ معرفی کرد.

* رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ پس از تزریق گسترده واکسن کرونا در بسیاری از کشورهای محل برگزاری بازی‌ها با حضور محدود تماشاگران برگزار می‌شود. اتفاقی که باعث بازگشت طرفداران فوتبال به استادیوم‌ها برای بازی‌های ملی در قاره سبز شده است.

درخواست تماشاگران هلندی از آسمان ارسال شد / حضور خندان هواداران (+عکس)

*هواداران فوتبال در حالی برای تماشای بازی ایتالیا - ترکیه و سوئیس - ولز به ورزشگاه رفتند که دیگر خبری از زدن ماسک روی صورت‌هایشان نیست.

* طرفداران تیم ملی هلند با به پرواز دراوردن یک هواپیمای کوچک شخصی، بنری را در آسمان به اهتزار درآوردند که روی آن نوشته شده بود:« فرانک لطفاً ۳-۳-۴ بازی کن»! آنها از فرانک دی بوئر سرمربی تیم ملی این کشور خواسته اند تا برای رقابت‌های یورو ۲۰ ۲۰ از این ترکیب استفاده کند.

درخواست تماشاگران هلندی از آسمان ارسال شد / حضور خندان هواداران (+عکس)

* الساندرو فلورنزی، مدافع تیم ملی ایتالیا در دیدار با ترکیه به دلیل مصدومیت دیدار مقابل سوئیس را از دست داد.

* اتحادیه فوتبال انگلیس قبل از شروع بازی‌های تیم ملی این کشور قرارداد گرت ساوت گیت سرمربی این تیم را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی کرد.

* اتحادیه فوتبال اروپا با حفظ شعارهای روی پیراهن تیم ملی اوکراین در یورو موافقت کرد. این در حالی است که مسئولان یوفا به دلیل طرح جدید پیراهن تیم ملی اوکراین که در آن علاوه بر درج شعارهای ملی‌گرایانه، خطوط نقشه منطقه جدا شده کریمه قرار داشت خواهان حذف این طرح‌ها شد اما اصرار مسئولان اوکراینی با موافقت یوفا برای حفظ این شعارها و نقشه برجسته شده همراه بود.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها