سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد

امروز، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم

سخنگوی سازمان سنجش از پایان یافتن مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم تا پایان ساعت ۲۴ امروز خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۰۳۹۴
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار کرد: تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم مشخص شد. ثبت نام برای شرکت در این آزمون تنها به صورت اینترنتی از سه‌شنبه، ۱۸ خرداد آغاز شد و امروز شنبه، ۲۲ خرداد به پایان می رسد.

زرین آمیزی ادامه داد: داوطلبان برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و به قسمت آزمون های استخدامی مراجعه کنند. سپس بر روی لینک «سیستم ثبت نام آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰» کلیک کنند و سایر مراحل ثبت نام را بگذرانند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که همزمان با شروع ثبت نام بر روی درگاه اطلاع رسانی قرار خواهد گرفت و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و برای ثبت نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش توضیح داد: داوطلبان باید سریال ثبت نام ۱۲ رقمی آزمون استخدام پیمانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم را به مبلغ ۹۰۰/۰۰۰ ریال معادل نود هزار تومان از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

زرین آمیزی در پایان درباره زمان برگزاری این آزمون تاکید کرد: آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، روز جمعه، ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد. 

نکات مهم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت علوم ۱۴۰۰

- داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون را مطالعه کرده و دقت داشته باشند که شغل انتخابی با رشته و گرایش مدرک تحصیلی آن‌ها همخوانی داشته باشد؛ بنابراین لازم است در صورت هر گونه مغایرت در اسرع وقت با مراجعه به صفحه کاربری خود و در زمان اعلام شده، اطلاعات خود را ویرایش کنند.

- متقاضیانی که قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند، همانند ثبت نام، تمامی مراحل را طی کرده و مجددا کد رهگیری را دریافت کنند. در غیر این صورت ویرایش اعمال نشده است.

 - چنانچه ثبت نام به صورت ناقص انجام شود، اطلاعات فرد ثبت نشده و مبلغ پرداختی نیز بازگردانده نخواهد شد.

- داوطلبان دارای سهمیه ۲۵ درصدی زمانی می‌توانند از سهمیه خود استفاده کنند که علاوه بر داشتن پرونده در سامانه بنیاد، وضعیت شغلی آن‌ها در سیستم سجایا، “بیکار” به ثبت رسیده باشد.

- حدود ۳ هزار نفر از افراد واجد شرایط در رشته‌های فنی، تخصصی و آزمایشگاهی جهت تامین نیروی مورد نیاز در دانشگاه‌ها، موسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم استخدام می‌شوند. 
شرایط عمومی ثبت نام در آزمون استخدامی
- داشتن تابعیت ایرانی
- اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- پایبند به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- انجام خدمت وظیفه عمومی یا معافیت برای آقایان
- برخورداری از سلامت جسمانی و روانی و توانایی انجام کار مربوطه
- عدم اعتیاد به مواد مخدر
- نداشتن سابقه محکومیت جزایی
- نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه‌های اجرایی از سوی آرای مراجع قضایی و سازمان‌های دارای صلاحیت
- عدم عضویت در نیرو‌های بازخرید خدمت دستگاه‌های اجرایی
- نداشتن پست سازمانی در ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی
شرایط سنی
- مدرک دیپلم: ۲۰ الی ۲۵ سال سن
- مدرک کاردانی: حداکثر ۳۰ سال
- مدرک کارشناسی: حداکثر ۳۵ سال
- مدرک کارشناسی ارشد: حداکثر ۴۰ سال
- مدرک دکتری: حداکثر ۴۵ سال
*سن داوطلبان از روز شروع ثبت نام آزمون محاسبه می‌شود. خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان، جانبازان ۲۵
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها