تیم‌ملی والیبال ایران دیروز و در دور نهم رقابت‌های لیگ‌ملت‌های والیبال، نتیجه‌ای را مقابل تیم‌ملی آلمان به دست آورد که بیش از همه یک چیز در رقم خوردن آن نقش داشت؛ اشتباهات فراوان ملی‌پوشان.
کد خبر: ۱۳۲۰۳۴۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، شاگردان آلکنو که تا پیش از این در هشت مسابقه خود به پنج پیروزی رسیده بودند و با 16 ‌امتیاز در رده ششم بودند، به مصاف آلمانی رفتند که فقط سه پیروزی به دست آورده بود. تیم‌ملی ایران که روز پنجشنبه هم مقابل صربستان قهرمان اروپا با نتیجه 3 بر 2 شکست خورده بود، مقابل آلمان هم با همین نتیجه بازی را واگذار کرد.

آمار آخر بازی به خوبی نشان داد که تاثیر اشتباهات فردی بازیکنان تا چه اندازه در رقم خوردن این نتیجه تاثیرگذار بوده است. در مسابقه دیروز تیم‌ملی کشورمان 60 امتیاز از حمله، 7 امتیاز از دفاع روی تور، 5 امتیاز از سرویس و 30 امتیاز از اشتباهات آلمان ‌کسب کرد. در طرف مقابل آلمان توانست 47 امتیاز از حمله، 13 امتیاز از دفاع روی تور، 6 امتیاز از سرویس و 41 امتیاز از اشتباهات تیم ایران به دست بیاورد.
دو تیم پیش از این 6 بار در میادین مهم بین‌المللی با هم روبه‌رو شده بودند که هر تیم در 3 بازی پیروز شده‌اند. آخرین تقابل این دو تیم به لیگ ملت‌های 2019 بر می‌گردد که ایران با نتیجه 3 بر صفر برنده شد.


سه‌شنبه 25 خرداد
ایران – استرالیا ............... 14:30
چهارشنبه 26 خرداد
ایران – برزیل ....................... 23:30
پنجشنبه 27 خرداد
ایران – اسلوونی ..................... 18:30
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها