با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و استاندار خراسان رضوی؛

فاز اول بزرگترین لندفیل مهندسی و بهداشتی پسماند کشور در مشهد به بهره‌برداری رسید

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و استاندار خراسان رضوی، فاز اول بزرگترین لندفیل مهندسی و بهداشتی پسماند کشور در مشهد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۱۹۸۱۷

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، در این مراسم که با حضور عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی، احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان،سرخس و رضویه در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا کلائی شهردار مشهد و سایر مدیران شهری برگزار شد، فاز اول بزرگترین لندفیل مهندسی و بهداشتی پسماند کشور در مشهد به بهره‌برداری رسید.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این مراسم با قدردانی از مدیران شهر مشهد و استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: اگر تمام مدیران و مسوولان مانند مدیران مشهدی باشند، محیط زیست خیلی بهتری را در آینده خواهیم داشت.
کلانتری افزود: محیط زیست سالم حق همه مردم بوده و این جزو حقوق شهروندی است که مردم می‌توانند آن را از دولت مطالبه کنند.
گفتنی است؛ بزرگترین لندفیل مهندسی و بهداشتی پسماند کشور با اعتباری بالغ بر 150 هزار میلیارد ریال احداث شده و مجموعا دارای سه فاز به مساحت 29 هکتار است که امروز فاز اول آن به مساحت 9 هکتار افتتاح شد.
لازم به ذکر است؛ این پروژه به صورت عایق بندی کامل در دو لایه ژئوممبران و ژئوتکستال طراحی شده است که در کنار داشتن هفت حوضچه برای مدیریت شیرابه‌ها، قابلیت گنجایش دفن زباله‌های شهر مشهد به مدت سه سال را دارا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها