کارشناس نظارت بر مواد غذایی دانشگاه علوم پزشکی ؛

باید‌ها و نباید‌های تغذیه‌ای بیماران دیابتی

شهرام کرمی بااشاره به الکترونیکی شدن درخواست سوء پیشینه درکرمانشاه، اظهارکرد: در راستای افزایش تعداد خدمات الکترونیکی در دستگاه قضایی، از این پس افرادی که متقاضی دریافت سوء پیشینه خود هستند می توانند از طریق الکترونیکی برای آن اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۱۹۴۹۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ وی با بیان اینکه این افراد به سه طریق می توانند سوء پیشینه خود را بگیرند، افزود: مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و ثبت و ارسال درخواست سوء پیشینه یکی از این راه ها است.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: راه دوم هم استفاده از لینک "ثبت درخواست گواهی عدم سوء پیشینه" در سایت adliran.ir است .

وی اضافه کرد: استفاده از برنامه عدالت همراه در گوشی های موبایل نیز این امکان را فراهم کرده که افراد بتوانند سوء پیشینه خود را دریافت کنند.

کرمی این نکته را هم یادآورشد که برای دریافت سوءپیشینه الکترونیک ازهرسه روش فوق، متقاضی باید در سایت ثنا ثبت نام کرده باشد.

وی یادآورشد: دریافت پاسخ درخواست گواهی سوء پیشینه به روش الکتروینک پس از چند روز از طریق سامانه به متقاضی ابلاغ می شود.

دادستان کرمانشاه در ادامه از الکترونیکی شدن ارسال شکوائیه از کلانتری های به دادسرا هم خبرداد و افزود: تا پیش از این کلانتری های 15 گانه شهر کرمانشاه شکوائیه ها را از طریق فرد شاکی و یک سرباز به دادسرا ارسال می کردند، اما اکنون این فرآیند را هم در استان الکترونیکی کرده ایم تا میزان تردد ها و هزینه ها کاسته شود.

وی یادآورشد: امکان ارسال و عودت الکترونیکی چند باره شکوائیه مابین معاونت ارجاع این دادسرا و کلانتری ها نیز فراهم شده و حتی این کار در مورد شکوائیه¬های که مبدا ثبت اولیه آنها دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بوده، نیز میسر است.

کرمی تاکید کرد: امکان پاسخ الکترونیکی نامه های ارسال شده از شعب دادسرا برای کلانتری ها نیز فراهم شده ، درحالی که پیش از این، این ارتباط یکطرفه و فقط از شعب به سمت کلانتری ها بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها