سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی شهرداری تهران:

شنا در آب‌ های مخصوص کشاورزی جان دو جوان را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌ نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه غرق شدگی در آب‌های مخصوص کشاورزی در پاکدشت توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۳۱۹۳۲۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۰۸:۲۸ صبح امروز در پی تماس از طرف همکارانمان در آتش‌نشانی پاکدشت و شریف آباد و اعلام نیاز به گروه غواص و نجات ویژه، گروهی از آتش‌نشانان شهرداری تهران به محل حادثه غرق شدگی در آب‌ های مخصوص کشاورزی در پاکدشت، جاده جمال آباد اعزام شدند.

وی ادامه داد: در یک آب بند یا سد کوچک که معمولا برای آبیاری زمین‌ های کشاورزی استفاده می‌شود، به گفته اهالی و نیرو‌ها ۴ جوان به قصد آب‌تنی به داخل این آب وارد شده بودند که یک نفر از آب خارج نشده بود و نفر دوم هم به داخل آب رفته بود که هر دو نفر گرفتار شده بودند. یک نفر را همکاران خارج کرده بودند، اما نفر دوم پیدا نشد، لذا برای نجات فرد مذکور از آتش‌نشانان تهران درخواست کمک شد.

ملکی گفت: نیرو‌های آتش نشانی نفر دوم را هم که یک جوان ۲۵ ساله و از تبعه کشور افغانستان بود، خارج کردند، اما در معاینات عوامل اورژانس مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: عملیات آتش نشانی در ساعت ۱۱ ظهر امروز به پایان رسید و محل برای بررسی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

ملکی بیان کرد: هر ساله تعداد زیادی به این آب‌های ناشناخته برای شنا و تفریح ورود پیدا می‌کنند که جان خود را از دست می‌دهند و لزوما داشتن مهارت برای شنا نمی‌تواند از بروز خطرهای این چنینی جلوگیری کند. حتما محصور کردن و نصب تابلو در این اماکن می‌تواند کمک کننده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها