باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی در انتظار تغییر هستند

وضعیت جدید برای مقابله با کرونا در ورزش

مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با دستورالعمل باشگاه های ایمن و همچنین بازنگری پروتکل های بهداشتی رشته های ورزشی مختلف به جمع بندی رسیده اند که به زودی و با تایید معاونان دو وزارتخانه، ابلاغ خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۱۹۲۹۴

به گزارش جام جم آنلاین، به تازگی نشست کارشناسی در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزارشد و دستورالعمل باشگاه های ایمن و همچنین موضوع بازنگری پروتکل های بهداشتی رشته های مختلف ورزشی مطابق با گروه بندی مشاغل وزارت بهداشت، جمع بندی لازم صورت گرفت.

پس از تایید رئیسی، معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تایید و ابلاغ معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان شرایط برای بازگشایی باشگاه های ورزشی بر اساس پروتکل تهیه شده، فراهم می شود و رشته های مختلف ورزشی باید بر اساس پروتکل های جدید تدوین شده تمرینات و مسابقات خود را پیگیری کنند، بنابراین باشگاهداران می توانند با فراهم کردن شرایط و استانداردهای باشگاه های ایمن و به طور کلی رعایت دستورالعملی که به همین منظور تهیه و تدوین شده است، از شرایط کنونی خارج شوند.

نکته قابل اشاره اینکه با ابلاغ دستورالعمل نحوه فعالیت باشگاه های ایمن، باشگاه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، می توانند در هر شرایطی فعالیت خود را انجام دهند.

قرار بر این است که دستورالعمل باشگاه های ایمن، پس از تایید معاونت وزارت بهداشت، از طریق این وزارتخانه به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور نیز ابلاغ شود.

در این راستا همچنین فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده که نظارت افسران کنترل سلامت خود را تشدید خواهد کرد.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها