نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: آسفالت و تعریض جاده ناصرالدین تا دریژان توسط سازمان اقتصادی کوثر در دستور کار است.
کد خبر: ۱۳۱۹۰۵۳
به گزارش اختصاصی جام جم آنلاین لرستان:  حسین گودرزی در دیدار با مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، افزود: موضوع سرمایه گذاری این هلدینگ در دو شهرستان دورود و ازنا و راههای تقویت اشتغالزایی معدن دریژان و خرید صنایع غذایی گهر مورد بررسی قرار گرفت.
 
 نماینده مردم دورود و ازنا در  مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  با اشاره به نامه به مهندس اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و ارجاع وی به سازمان کوثر و موافقت آن سازمان، با اختصاص ۵ میلیارد تومان برای آسفالت و تعریض جاده مسیر ناصرالدین تا دریژان خواستار افزایش آن به ده میلیارد تومان شد که مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد در آینده نزدیک عملیات اجرائی آن شروع شود.
 
 وی با توجه به اقدام هلدینگ کوثر برای خرید صنایع غذایی گهر دورود  ادامه داد: مهم این است که سازمان بعد از خرید برای اشتغالزایی و  رساندن تولید به ظرفیت اسمی این شرکت بزرگ بلافاصله اقدام نماید و از  همین رو  در این صورت مسئولین استان آماده هرگونه همکاری خواهند بود.
 
رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس پیرو درخواست قبل، خواستار سرمایه گذاری این هلدینگ در همه شهرستانهای لرستان شد.

در این دیدار دکتر اسکندری رئیس سازمان اقتصادی کوثر گفت: در صورت نهایی شدن واگذاری برای راه اندازی کامل این شرکت اعتبار لازم تا سقف هزار میلیارد تومان در نظر گرفته ایم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها