یکی از مخوف‌ ترین گانگسترهای استرالیا پس از سکته در زندان مرد

پایان سلطنت «آقای بزرگ»

مهندس قلابی ساکن استرالیا که دختری 20‌ساله را در فضای مجازی فریب داده بود، یک زندانی زیر تیغ است‌. متهم برای پرداخت دیه چهار میلیاردی مقتول از زندان کلاهبرداری می‌کند.
کد خبر: ۱۳۱۸۹۲۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، اوایل اردیبهشت امسال دختر20‌ساله‌ای با حضورنزد بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران ازمردی اعدامی ‌به اتهام تهدید به قتل شکایت کرد.

شاکی در تحقیقات گفت :دراینستاگرام فعالیتم زیاد بود، یک روز فردی برایم پیام فرستاد و ارتباطش با من آغاز شد‌.

وی مدعی بود مهندس ومدیر کارخانه‌ای در تهران است. همچنین کارخانه دیگری در استرالیا دارد. ارتباط‌مان ادامه داشت تا این‌که راز عجیبی را فاش کرد و مدعی شد، چند سال قبل در جریان دزدی مسلحانه از طلافروشی مرتکب قتل طلافروش شده و یک‌بار پای چوبه‌دار رفته و اکنون خانواده مقتول برای رضایت چهار میلیارد تومان می‌خواهند. او دست‌بردار نبود و می‌گفت باید پول ‌دیه را هر طور شده ‌برایش جور کنم. وقتی قبول نکردم‌، افرادی را سایه به سایه به تعقیبم فرستاد. یک روز در خیابان افرادی به من حمله کرده و کتکم زدند. او دستور داده بود مرا با خودرو زیر بگیرند و بکشند که ناکام ماندند.

درادامه بررسی‌ها رد متهم در زندان به دست آمد و پس از انتقال به پلیس آگاهی گفت‌: تهدید و سوء‌قصدی ‌در کار نیست.

خانواده مقتول دیه چهار میلیارد تومانی ‌برای رضایت می‌خواستند. با کلاهبرداری تلفنی ‌100 میلیون تومان جور کردم تا این‌که با شاکی آشنا شدم. ‌وقتی فهمید که یک اعدامی‌ام تصمیم گرفت برای آزادی‌ام و کاهش مبلغ دیه با من ازدواج کند، اما ‌زیر قول و قرارهایش زد و ارتباطش را قطع کرد.

در ادامه ماموران گوشی مرد اعدامی را توقیف کرده ودربررسی آن پیام‌های تهدید‌آمیز یافتند که نشان می‌داد شاکی را تهدید به قتل و دستور کشتن وی را صادر کرده است.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها