کار تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی از فردا پنجشنبه آغاز می شود.
کد خبر: ۱۳۱۸۸۷۳

به گزارش جام جم آنلاین ، برنامه بازی های تیم ملی فوتبال ایران در سال 1400 برای صعود به جام جهانی 2022 قطر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده بود.

تیم ملی فوتبال ایران باید به ترتیب در تاریخ های 13 ، 17  ، 21  و 25  خرداد با هنگ کنگ، بحرین، کامبوج و درنهایت عراق مصاف بدهد و  زمان دقیق بازی های شاگردان اسکوچیچ هم  مشخص است. 

ساعت بازی ایران و هنگ کنگ

بازی ایران و هنگ کنگ طبق برنامه اعلام شده از ساعت 19 در سیزدهم خرداد یعنی فردا در استادیوم  شیخ علی بن محمد (المحرق) بحرین برگزار خواهد شد. دیگر مسابقه روز اول از ساعت 21 میان بحرین و کامبوج انجام می شود.

 

تاریخ و ساعت بازی ایران و بحرین

بازی تیمهای ملی ایران و بحرین در استادیوم ملی بحرین برنامه ریزی شده و از ساعت 21 به وقت ایران آغاز خواهد شد. این مسابقه 17 خرداد برگزار می شود. 

در دیگر دیدار هفته دوم مسابقات مرحله برگشت، تیم ملی عراق از ساعت 19 مقابل کامبوج صف آرایی خواهد کرد.

 

ساعت بازی برگشت ایران و کامبوج

دیدار سوم تیم که در واقع تنها دیداری به شمار می رود که شاگردان اسکوچیچ روی کاغذ میهمان به شمار می روند، از ساعت 19 روز 21 خردادماه 1400 در ورزشگاه خلیفه بحرین آغاز می شود. هنگ کنگ و عراق دیگر بازی این روز خواهند بود که در ساعت 21 برنامه‌ریزی شده است.

 

تاریخ بازی ایران و عراق

درنهایت آخرین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم خلیفه بحرین برنامه ریزی شده و از ساعت 21 آغاز می شود. این مسابقه 25 خرداد برگزار می شود. 

تیم ملی فوتبال ایران با توجه به دو شکست پشت سر هم مقابل عراق و بحرین کار بسیار سختی دارد و برای صعود به جام جهانی باید همه بازی های باقی مانده خود را ببرد در غیراینصورت جایی در رقابت های 2022 نخواهد داشت. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها