نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد؛

برخورد بی رحمانه با خویشاوندسالاری و رانت‌ ها

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای گره گشایی از مشکلات مردم، دولت تولید و فعالیت تشکیل می‌دهم.
کد خبر: ۱۳۱۸۸۰۴

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای گره گشایی از مشکلات مردم، دولت تولید و فعالیت تشکیل می‌دهم.

دولت جای رانت خواران و پارتی بازی نیست

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ما دولت خدمتگزار است و جای رانت خواران و پارتی بازی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در ادامه سخنانش در شبکه یک سیما افزود: چرا مشکل اقتصادی این گونه مردم را رنج می‌دهد، چرا وضعیت این دولت این گونه مردم را رنج می‌دهد، من به نظرم می‌رسد که در این عرصه می‌توانیم ما و مردم عزیزمان در کنار یکدیگر به یک گام‌های ماندگاری برسیم که بتوانیم هم وضع مردم را در این تاریخ و هم فرزندان شما و آیندگان را انشاء الله در آتی به سعادت برساند.

وی گفت: ما می‌توانستیم خیلی بهتر از این پیش برویم همین طور که شما را رنج می‌دهد وقتی به استان‌ها سفر می‌کنم به خانه و کاشانه شما سفر می‌کنم، به کارخانه‌ها سر می‌زنم، با جوان‌ها می‌شینم و صحبت می‌کنم، من وارد یک استان که می‌شوم اولین نشست من با کارآفرینان است.

آقای رییسی افزود: اولین جایی که بازدید می‌کنم قبل از دادگستری از کارخانه‌ها و کارگاه‌ها را بازدید می‌کنم چرا باید این میزان از ظرفیت کارخانه‌های تولیدی ما تعطیل باشد؟

وی گفت: چرا باید ۴۰ درصد از ظرفیت تولیدی ما معطل بماند. ۷۰ درصد از ظرفیت حوزه‌های اقتصادی کشور در حوزه‌های مختلف می‌تواند امروز اشتغال ایجاد کند.

نامزد ریاست جمهوری افزود: این عزیز ما که به بنده می‌گوید آقا من نمی‌خواهم به صورت امدادی کمک کنید، به فرزندان من کمک کنید، اگر می‌دیدم که این کار را نمی‌شود انجام داد، می‌گفتم نمی‌شود، اما وقتی می‌بینم امکان دارد و ما وقتی وارد شدیم و دیدیم کارخانه‌هایی که ۵ یا ۶ سال تعطیل شده و با یک اقدام خیلی ابتدایی و یک نشست ساده اداری و هماهنگی مسئولان کار راه می‌افتد و با یک زمان بندی کار راه افتاده است کارگرانی که در واقع از آن کارخانه اخراج شده بودند دوباره برگشته اند و کارخانه چرخ‌های تولیدش راه افتاده است چرا اقدام نکنیم.

مبارزه با فقر و فساد از اولویت‌های دولت من است

حجت الااسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی گفت: انگیزه بنده برای حضور در عرصه انتخابات خدمت به مردم عزیز و حل مشکلات، ناامیدی ها، کاستی‌ها و مسائل معیشتی و اقتصادی به خصوص بی عدالتی‌ها و فساد است.

حجت الااسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: در قوه قضائیه وظیفه برخورد با مفاسد را به عهده داریم پرونده‌هایی که رسیدگی می‌شود همانطور که ملاحظه می‌کنید رسیدگی‌ها به اطلاع شما می‌رسد و این موضوع حتمی است که باید با کسی که فساد می‌کند برخورد می‌شود، اما سوال این است که ریشه‌های این فساد کجاست هر روز که یک پرونده تولید می‌شود آیا می‌شود ریشه‌های این فساد را خشکاند.

رئیسی ادامه داد: باید ریشه فساد در مجموعه اداری کشور خشکانده شود انگیزه بنده برای حضور در عرصه انتخابات خواست مردم عزیز و گروه‌های مختلف جامعه است بنده سرباز این نظام و کشور هستم و یک خدمتگذار برای مردم احساس من این است که لبیک گفتن و پاسخ مثبت دادن به خاص شما مردم امروز یک وظیفه برای من به عنوان یک خدمتگذار و نوکر مردم است نمی‌توانم درد و رنج مردم را ببینم و نمی‌توانم این وضعیت نابسامان را ببینم بنابراین اگر نمی‌شد کاری کرد قدم به این عرصه نمی‌گذاشتم.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: با توجه به شناختی که از مسائل کشور دارم و راهکار‌های حل مشکلات را می‌دانم فکر می‌کنم بسیاری از این مشکلات و مسائل می‌تواند وجود نداشته باشد مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را به عنوان یکی از وظایف مهم می‌دانم.

رئیسی گفت: این مهم را می‌توان در قوه مجریه انجام داد و در قوه مجریه برخورد با فساد، تبعیض و با بی عدالتی‌ها ریشه کن کردن فقر با امکانات بسیاری که در کشور وجود دارد امکان پذیر است.

وی ادامه داد: می‌توانیم با کمک همدیگر یعنی جوان‌ها، مردم و فرهیختگان وضعیت کشور را متفاوت کرد می‌توانیم تغییر ایجاد کنیم.

سنگ بنای جامعه باید اجرای عدالت باشد

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سخن از بگومگو‌های سیاسی نیست بلکه سخن از عزم و اراده ملی است که شما مردم نشان دادید هر جا اراده ملی داشتید توانستید بسیاری از گره‌ها را باز کنید.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی با حضور در برنامه شبکه یک سیما افزود: در این جا سخن از اصحاب سیاسی و بگو مگو‌های سیاسی نیست سخن از عزم و اراده ملی است که شما مردم نشان دادید هر جا اراده ملی داشتید و خدمت گزاری مثل بنده در خدمت شما بوده توانستیم بسیاری از گره‌ها را باز کنیم ما بسیار توانمندیم وقتی نگاه می‌کنیم به مسایل اقتصادی، اجتماعی و مسایل فرهنگی می‌بینیم همه این‌ها با کمک شما مردم قابل حل است.

وی گفت: در ایام رحلت امام بزرگوار هستیم قرار بود در جامعه‌ای که ما زندگی می‌کنیم سنگ زیربنایش عقلانیت و اخلاق و معنویت و محوری‌ترین نکته اجرای عدالت باشد.

رییسی افزود: اجرای عدالت خواست همه مردم و تاکید قانون اساسی است، ما هر گونه بی عدالتی را در هر کجا توسط هر شخصی به هر شکلی در لایه‌های مختلف اجتماعی امری بسیار مذموم می‌دانیم.

نامزد ریاست جمهوری گفت: برای جامعه و پیشرفت خودمان حتما می‌تواند در بستر گام دوم این تحول ایجاد شود.

وی افزود: این تحول به دست توانای شما مردم و با خدمت گزاران افرادی که برای شما روشن است، مصمم هستند در این رابطه تغییر جدی و اتفاق جدی بیافتد و وضع زندگی مردم متفاوت بشود، لبخند بر لبان جوان عزیز ما بنشیند.

رییسی گفت: سفره خانواده‌ها باید وضعیتش متفاوت شود و ارزش پول ملی بالا برود، قدرت و توان ملی در تولید برای مردم ایجاد شعف و نشاط بکند، دولت من دولت دلالی و رانت خواری و پارتی بازی نخواهد بود، دولت، دولت تولید خواهد بود.

وی افزود: دولت فعالیت برای گره گشایی از زندگی مردم خواهد بود و در یک کلمه دولت مردمی خواهد بود برای ایجاد ایرانی قوی، ما در عرصه‌هایی که با اراده حضور پیدا کردیم امتحان خوبی پس دادیم در عرصه‌هایی که عزیزان مان در جای جای این کشور کار کردند در حوزه علم و تکنولوژی در بخش‌های مختلف و در حوزه‌های دانش بنیان کار‌های بسیار ارزشمندی انجام شده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت‌: هر جا با قدرت وارد شدیم عرصه موفقیت ما بوده است در عرصه‌های مختلف مشکلات جدی داریم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها