با حکم حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور انجام گرفت؛

انتصاب امامت جمعه بخش بندر ریگ

امام جمعه اهل سنت كنكان گفت: آموزش‌هاي مهارت فني و حرفه‌اي يكي از مؤثرترين گام‌ها به سوي پيشرفت جامعه و حرفه آموزي برتر است...
کد خبر: ۱۳۱۸۷۰۳

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، شيخ محمد جمالي در نشست با رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان كنگان بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مهارت‌آموزی برای حل معضل اشتغال تاکید کرد و افزود : افراد با مهارت در جامعه بیکار نمی مانند، هرچه شرایط اشتغال با مشکل مواجه باشد فرد با مهارت می تواند برای خود ایجاد اشتغال کند.

وي اظهار داشت: کارهای عرصه اشتغال اگر واقعی و اثرگذار باشد، مردم آن را می‌چشند و حس می‌کنند و حوزه فنی و حرفه‌ای از جمله عرصه‌هایی است که عملیاتی محسوب می‌شود و گزارشی نیست.

شيخ محمد جمالي خاطرنشان کرد: به روز بودن آموزش های مهارتی بسیار مهم است و برای تحقق این هدف اگر لازم به تغییر زیر ساخت‌ها وجود دارد، این کار انجام شود چرا که به روز بودن در این عرصه بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه اهل سنت كنكان با بیان این که توسعه آموزش های فنی و حرفه ای بستر ساز حذف بیکاری در جامعه است گفت:آموزش های مراکز فنی حرفه ای نقش مهمی در ایجاد اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده ها دارد.

وي تاكيد كرد: اثرات آموزش موفق مراکز فنی و حرفه ای ، ایجاد فرصت های مناسب شغلی ، افزایش تولید ، افزایش درآمد افراد جامعه ، تقویت بنیه اقتصادی خانوارها و کاهش بیکاری و استفاده از عوامل رها شده بیکاری است.

رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي كنگان هم ضمن ارائه عملکرد مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان به فعالیت های انجام شده از جمله انعقاد تفاهم های آموزشی با شركت ها و صنايع مستقر در جنوب استان اشاره كرد وگفت: تمامی آموزش های مهارتی صورت گرفته در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای اقشار مختلف جامعه در شهرستان می باشد.

رضا ليراوي ديلمي خواستار حمايت از توسعه آموزش فني و حرفه اي در شهرستان كنگان شد و افزود: اشتغال جوانان یکی از اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران است که از طریق آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی انجام می شود و مسیری بسیار عالی و کوتاه رسیدن به اشتغال می باشد كه نياز به حمايت همه مسئولان امر دارد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها