مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اظهار داشت؛

برخورداری از شبکه گاز رسانی در همه شهرها به استثنای جزیره خارگ

 مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت: این شرکت از ۱۸ طرح پژوهشی و پایانه نامه حمایت کرده که از این تعداد، ۱۴مورد طرح پژوهشی و ۴ مورد پایان نامه بوده است.
 مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت: این شرکت از ۱۸ طرح پژوهشی و پایانه نامه حمایت کرده که از این تعداد، ۱۴مورد طرح پژوهشی و ۴ مورد پایان نامه بوده است.
کد خبر: ۱۳۱۸۶۳۵
۱۸ طرح و پایان نامه پژوهشی در شرکت گاز هرمزگان حمایت شد
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان گفت: این شرکت از ۱۸ طرح پژوهشی و پایانه نامه حمایت کرده که از این تعداد، ۱۴مورد طرح پژوهشی و ۴ مورد پایان نامه بوده است.

فواد حمزوی  با تشریح عملکرد امور پژوهش و فناوری شرکت گاز هرمزگان در سال ۹۹ به رسانه ها اعلام کرد: در حوزه مالی با هدف بهبود فرایند کار و افزایش کنترل های داخلی و ارایه گزارش های متنوع جهت تصمیم گیری و رفع نیازهای نهادهای نظارتی نسبت به تعریف و اجرای هفت طرح پژوهشی اقدام شد.

وی ادامه داد: بررسی رفتار هزینه ها و اجرای روش های هزینه یابی جذبی و متغییر در شرکت گاز هرمزگان، تدوین مدل بهینه هزینه یابی کیفیت در شرکت گاز استان هرمزگان،امکان سنجی و پیاده سازی سیستم بودجه بندی بر مبنای فعالیت در شرکت گاز استان هرمزگان، بررسی هزینه یابی بر مبنای چرخه عمر محصول از دیگر طرح های پژوهشی است که با همکاری و حمایت شرکت گاز هرمزگان تهیه و تدوین شده است.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: طراحی و تدوین شناسنامه روانشناختی کارکنان و مدیران شرکت گاز استان هرمزگان به منظور افزایش بهزیستی روانشناختی و ایجاد تناسب بهینه میان شاغلین، تهیه و تدوین نظامنامه راهبری شرکتی شرکت گاز هرمزگان،آسیب شناسی و طراحی مدل بومی و عملیاتی خلاقیت و نوآوری در شرکت گاز استان هرمزگان از دیگر طرح‌های پژوهشی در حال اجرای این شرکت در سال گذشته است.

حمزوی افزود: عقد تفاهم نامه با پژوهشگاه صنعت نفت و پارک علم و فناوری خراسان رضوی، تشکیل شورای دانش و تدوین نقشه راه دانش ، استفاده حداکثری از بودجه بلوکه شده در سامانه ساتع و تعریف هفت طرح، بررسی و پیگیری  استفاده از خدمات نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاهها از دیگر فعالیت های  واحد پژوهش و فناوری این شرکت در سال ۹۹ بوده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها