مسئول کمیته رسانه،فضای مجازی و روابط عمومی مکتب شهید سلیمانی خبرداد:

تدارک 100ویژه برنامه در سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت در کرمان  

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت:چشم دشمنان به انتخابات 28 خرداد است و مردم با حضورشان بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آری می‌گویند.
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت:چشم دشمنان به انتخابات 28 خرداد است و مردم با حضورشان بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آری می‌گویند.
کد خبر: ۱۳۱۸۴۹۴
به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردار معروفی، در نشستی با مدیر کل و معاونان صدا وسیمای مرکز کرمان، تعامل صداوسیما و سپاه و بسیج را مثال زدنی دانست وافزود:نقش اطلاع رسانی رسانه استانی در حوزه های امید آفرینی ، تنظیم بازار و کمک به قطع زنجیره کرونا نیز برجسته و قابل تحسین است.

وی انتخابات پیش رو را حساس دانست و گفت:چشم دشمنان به انتخابات 28 خرداد است و مردم با حضورشان بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آری می‌گویند.

مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان نیز با اشاره به آمادگی این سازمان برای پوشش مطلوب برنامه های روز انتخابات، ابراز امیدواری کرد: به برکت خون سردار شهید سلیمانی، استان کرمان حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد داشته باشد.

احمد علیرمضانی افزود: با تشکیل ستاد انتخابات رسانه استانی از آذر سال گذشته تاکنون درکنار تولید برنامه های مختلف و متنوع ، 27 جلسه، هم برگزار شده است.

در پایان این جلسه از مدیرکل و معاونان رسانه استانی به علت تلاش‌های واحدهای متبوعشان در تولید برنامه های فاخر و اثر گذار،به ویژه پوشش برنامه های ویژه سالگرد شهید سلیمانی، تجلیل و لوح اهدایی سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه به معاونان اهدا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها